Blog, Show

Nová značka, nebo ☂️ Umbrella Brand?

Často dostávám dotaz na téma budování brandu. Kdy zvolit vytvoření úplně nové značky a kdy nový produkt zastřešit stávající značkou.

Není na to úplně jednoznačná odpověď, takže v dnešním dílu vysvětlím důvody proč u nového produktu zvolit oddělenou novou značku a v jaké situaci si produkt vzít po tzv. deštníkový efekt (umbrella brand).

Co je Umbrella Brand?

Jako příklad uvedu své služby, strategii penetrace trhu značky Tchibo s produktem Jihlavanka a je toho hodně, co se v dnešním dílu naučíte.

Troufám si tvrdit, že tuto situaci zažije většina podnikatelů, zejména těch, kteří jsou kreativní, zdokonalují se a tvoří stále něco nového. Jaká bude značka a jaký brand design? To už je otázka zcela individuální. Dám vám k odpovědi správné indicie.

Napište do komentářů, pokud sami něco podobného řešíte, rád vám poradím.