in

Publikační plán pro obsahový marketing

Plán pro všechny, kteří začali a pak se na to vykašlali

Publikační plán (redakční plán) je pro obsahový marketing (content marketing) klíčem k vašemu online úspěchu. Pravidelné přidávání obsahu má několik příznivých vlivů pro vyhledávače i pro lidi, kteří vás navštěvují.

Publikační plán je tajnou esencí úspěchu

Chcete si zvýšit návštěvnost na vaší Facebook stránce, nebo webu? Přidávejte příspěvky v pravidelných intervalech a v tu správnou dobu. V mnoha oborech je vysoká konkurence, ale v sociálních sítích je stále hodně prostoru vybudovat si značku právě touto technikou.

Obsah:
2:53 – Efekt koktejl párty
5:55 – Plán pro akční situace
10:49 – Formy obsahu

Kdy si na vás lidé snadno vzpomenou

Představte si, že sledujete svůj oblíbený seriál, který dávají vždy ve středu. Každou středu se tedy díváte a den předem už lačně vyhlížíte a těšíte se. Stejného efektu dosáhnete, když budete dělat kvalitní obsah v pravidelných intervalech. Lidé si na to zvyknou a bude pro ně snazší si zapamatovat vaši značku. Opakování je totiž matka moudrosti.

Opačný efekt docílíte, když budete dávat v příliš pomalém tempu, nebo úplně dle nálady. Nebude v tom systém a lidé nebudou očekávat, že něco nového přibylo = nedocílíte toho, aby se k vám pravidelněji vraceli.

Nastavte si reálné cíle

Publikační plán lze vytvořit jednoduchý, stačí si vše dopředu poznamenat a pak už se ho jen držet. Za čas se budete zlepšovat a jednotlivé kroky zaberou méně času. Tak jako mně např. stříhání show ZeptejSeFilipa. Dříve jsem stříhal až 10 hodin jeden díl, ale dnes mi celé stříhání nezabere víc jak 4 hodiny.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Facebook komentáře

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote