in

SEO analýza svépomocí

Jak si udělat SEO test v nástroji Síla SEO



SEO si můžete zkontrolovat v mém nástroji silaseo.cz
Online SEO test je pro podnikatele a profesionály, kteří chtějí rychle analyzovat základní chyby na webu.

Další online nástroje: https://zsf.cz/online-nastroje

Obsah dílu:

3:41 – Title tag
7:07 – Meta description
10:05 – Meta keywords
11:13 – Robots.txt
13:15 – Open graph
15:25 – Hlavní nadpisy H1, H2, H3, atd.
16:48 – Alt tagy u obrázků
17:47 – Množství textu na stránce
18:42 – Flash a Iframe
21:43 – URL, odkazy, favicon, tisk
29:31 – Shrnutí SEO testu

Praktické SEO návody

➜ Alt tag pro obrázek – http://blog.silaseo.cz/2015/11/alt-tag.html
➜ Tisknutelný web pomocí CSS media print – http://blog.silaseo.cz/2015/09/tisknutelna-verze-stranek-media-print.html
➜ Ochrana email adresy na webu proti spamu + HTML Entities Generator – http://blog.silaseo.cz/2015/06/ochrana-proti-spamu.html
➜ Facebook Open Graph nastavení a použití – http://blog.silaseo.cz/2015/05/facebook-open-graph-protokol-nastaveni.html
➜ Unikátní Title tag na každé stránce – http://blog.silaseo.cz/2015/04/title-tag.html

Proč vyzkoušet online SEO test

Nejhlavnějším parametrem online testů je rychlost, protože každý profesionál s analýzou nespěchá. Kvalita SEO totiž nespočívá jen v dokonale nastaveném meta tagu. Váš web ovlivňuje mnoho vnějších, ale i vnitřních vlivů.

Co je důležité v SEO testu

V tomto díle se podíváme blíž na online SEO nástroj „Síla SEO“ a test, který z něj získáte. Řeknu vám, jak jednotlivé výsledky tohoto testu vyhodnotit. Zaměřím se na to, co je a co není důležité. Často se totiž stává, že se laici zaměřují na nepodstatné parametry u online SEO testů a důležité věci jim unikají. Dokonce není důležité v podobných online SEO testech získat plný počet bodů. O tom, zda se umístíte ve vyhledávačích na prvních příčkách rozhodují faktory, které automatický SEO test nedokáže vyhodnotit.

Proto jsem také hned na hlavní straně uvedl následující upozornění:

Nástroj www.silaseo.cz je pouze revizí základních SEO prvků – nejedná se o řešení vašeho marketingu ani SEO a to ani pokud dosáhnete nejvyššího skóre. K odbornému zásahu vždy vyhledejte odborníka!


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Facebook komentáře

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote