
Virální obsah je alchymie, nebo předem promyšlené vytvoření obsahu? V dnešním dílu jdeme přímo k jádru virálního obsahu.
▼
Zda mají virální příspěvky větší šanci v určitou hodinu, sezonu, nebo roční období. Kdo a nebo co odstartuje viralitu u příspěvku a jakou roli hrají pozitivní a negativní emoce.
▼
Ke konci se budeme bavit i o hatterech, kteří nám často sdílený obsah pomohou rozšířit ještě víc a o virální recyklaci, kterou lze dosáhnout opakovaného virálního efektu s časovým odstupem.
▼
Díl obsahuje reálné příklady z praxe a odkrýváme i plné statistiky.
▼
Tento díl nechceš prošvihnout!
▼
Do komentářů napiš, jestli se ti podařilo vytvořit nějaký virál, nebo který tě v tomto roce nejvíce zaujal. Sdílejte své odkazy na další virály 🙂