in

Tajemství virálního obsahu (host Lukáš Soušek)

Jak naplánovat virál

Virální obsah je alchymie, nebo předem promyšlené vytvoření obsahu? V dnešním dílu jdeme přímo k jádru virálního obsahu.


Zda mají virální příspěvky větší šanci v určitou hodinu, sezonu, nebo roční období. Kdo a nebo co odstartuje viralitu u příspěvku a jakou roli hrají pozitivní a negativní emoce.


Ke konci se budeme bavit i o hatterech, kteří nám často sdílený obsah pomohou rozšířit ještě víc a o virální recyklaci, kterou lze dosáhnout opakovaného virálního efektu s časovým odstupem.


Díl obsahuje reálné příklady z praxe a odkrýváme i plné statistiky.


Tento díl nechceš prošvihnout!


Do komentářů napiš, jestli se ti podařilo vytvořit nějaký virál, nebo který tě v tomto roce nejvíce zaujal. Sdílejte své odkazy na další virály 🙂

 


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%