
Mrkněte na 1. díl, pokud jste ho ještě neviděli.
V dnešním videu budeme pokračovat zbývajícími 3 nejčastějšími problémy na webu, nebo e-shopu.
4. O NÁS
- chybějící úplně
- strojový až šablonovitý popis, který nic konkrétního neříká.
- chybí slovo majitele, chybí vize
- chybějící historie firmy (např. v letopočtech, pokud se to hodí)
- chybí fotografie týmu, majitele, prostředí firmy
Inspirace krásně udělaných sekcí “O nás”:
http://www.kofola.cz/web/history
https://www.bata.cz/stranka/historie
A samozřejmě o mně na webu 😉
5. FOTOGRAFIE
- příliš malé, nejdou zvětšit
- fotografie překryté vodoznakem
- nekontrastní fotky
- focené za špatného počasí, ostré slunce, sníh
- špatný řez fotky, úhel (focení zábradlí z vrchu, jako kdybych padal ze schodů)
6. CALL-TO-ACTION
- chybějící úplně
- nevyzývá k akci, neláká, není zajímavé, cílí na špatnou fázi nákupního chování