
Únava značky potká každého podnikatele, který se snaží publikovat nějaký obsah pro své návštěvníky. Ať už se jedná o reklamní sdělení, nebo kvalitní články, které přináší něco navíc, přidanou hodnotu, kterou právě vaši odběratelé ocení. Ale ani ten nejlepší fanoušek nevydrží nekonečně dlouho a čas od času přestane některý váš newsletter otevírat, přestane chodit na vaše stránky, nebo začne filtrovat vaše logo a přestane na něj reagovat, protože ho vidí příliš často.
Nejrychlejší únavy značky můžete dosáhnout pomocí častého, nebo nepersonalizovaného emailingu. Když zasíláte emaily moc často, nebo s obsahem mnoha různých informací, nebude takový email vlastně na nikoho cílen a lidé ho přestanou číst.
Své uživatele v email listu se snažte poznat, např. formou dotazníku, nebo jim zavolejte. Ano, sice to je neobvyklé, ale jde vám přece o to, poskytnout tu nejlepší službu a neotravovat emaily. Málokdo si totiž uvědomuje, že emailing není o tom, že emaily rozesíláte, ale že komunikujete.
Na sociálních sítích se snažte vytvářet obsah, který nebude jen o vás. Vaše fotky, vaše služby a vaše zájmy nejsou dost dobrým magnetem pro komentáře, lajky a sdílení. Zkuste své fanoušky pobavit, dejte jim trochu vydechnout, nebo jim sdělte něco zajímavého. Pokud budete každý příspěvek na Facebooku tlačit jen o sobě, lidem to nebude znít zajímavě a vaši monotonní Timeline budou ignorovat, nebo se odhlásí z fanoušků. Na Twitteru je únava značky také, ale v menší míře, protože tam je obvyklé dávat i více příspěvků během dne a jde o úsporná sdělení do omezeného počtu znaků.
Přeji vám, ať se vaše značka brzy neunaví a je pořád čilá. Pokud zjistíte, že došlo k únavě značky, zvolněte tempo a začněte více pracovat na tom, abyste dobře poznali své návštěvníky/zákazníky.