
Jak vytvořit unikátní prodejní výhodu nad konkurencí a jak ji prezentovat? V tomto díle vám vysvětlím význam USP a rozdíl mezi Tagline a Claim.
Konkurenční výhodu můžete získat i pouhým zmíněním správného sloganu, který upevní a posílí prezenci vašeho podnikání. Obratná slova (texty) jsou v tomto pojetí tou nejsilnější zbraní pro vytvoření kvalitního USP. Každá prodejní výhoda, nebo vlastnost produktu, na který v claimu upozorňujete, by měla být pravdivá, ale může zde být použito podobenství nebo nadsázka. Např. Redbull – vám dává křídla.
Vysvětlím vám, jaký je rozdíl mezi Tagline a Claim. Kdy se používají a také udělám velký rozbor Claimů nejznámějších značek.
Kdy si ve svém podnikání sami vytvoříte chytlavý Claim, který bude dobře mapovat váš produkt, můžete se tím odlišit od konkurence a současně svým zákazníků tzv. “vlézt do hlavy”. Při nákupním rozhodování pro ně můžete působit jako důvěryhodnější, známější, nebo i lepší dodavatel.