in

USP – Unique Selling Proposition + velký rozbor claimů

Vytvořte claim, který bude mít zvuk a podpoří prodeje

Jak vytvořit unikátní prodejní výhodu nad konkurencí a jak ji prezentovat? V tomto díle vám vysvětlím význam USP a rozdíl mezi Tagline a Claim.

Konkurenční výhodu můžete získat i pouhým zmíněním správného sloganu, který upevní a posílí prezenci vašeho podnikání. Obratná slova (texty) jsou v tomto pojetí tou nejsilnější zbraní pro vytvoření kvalitního USP. Každá prodejní výhoda, nebo vlastnost produktu, na který v claimu upozorňujete, by měla být pravdivá, ale může zde být použito podobenství nebo nadsázka. Např. Redbull – vám dává křídla.

Vysvětlím vám, jaký je rozdíl mezi Tagline a Claim. Kdy se používají a také udělám velký rozbor Claimů nejznámějších značek.

Kdy si ve svém podnikání sami vytvoříte chytlavý Claim, který bude dobře mapovat váš produkt, můžete se tím odlišit od konkurence a současně svým zákazníků tzv. „vlézt do hlavy“. Při nákupním rozhodování pro ně můžete působit jako důvěryhodnější, známější, nebo i lepší dodavatel.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%