in

Kdy vkládat příspěvky na Facebook

Publikujte v ten správný čas

Odkryji vám nejlepší časy pro přidávání příspěvků na Facebook. Inspiroval jsem se těmi nejlepšími Facebook stránkami v ČR i vlastními statistikami.

Udělal jsem průzkum TOP Facebook stránek

Tento díl je pro všechny, kteří chtějí zjistit nejlepší dobu pro vkládání příspěvků na Facebook. Vhodným načasováním příspěvků na Facebooku dosáhnete lepšího dosahu a vyšší míry interakce. Lidé budou více komentovat, lajkovat a sdílet!

Kdy zveřejňovat příspěvky na Facebook

Vyberte kvalitní obsah. Sdílejte ho v pravý čas a reagujte na komentáře a děkujte za sdílení. Často se také setkáte s větou „Kdy postovat na Facebook“. Postovat je počeštěné od ang. slova „post“ (zveřejnit).

Nejvíce rostoucí Facebook stránky v ČR

➜ Lidl (pravidelné příspěvky v 9h a 16h)
➜ Stabilo (pravidelné příspěvky v 16h)
➜ Česká televize (total chaos)
➜ Tesco CZ (pravidelné příspěvky v 10h /spíš chaos/ a 16h)
➜ RFE/RL (pravidelně každé 2-3 hodiny)
➜ Karel Gott (v 11h a ve 14h)
➜ Ewa Farna (v 10h a v 13h)

Pracovní doba v ČR

Podíl úvazků na zkrácenou pracovní dobu je u nás jeden z nejmenších v Evropské unii. Zatímco v roce 2012 průměr za EU27 činil 19,2 %, v ČR to bylo jen 5 %. Tím se vysvětluje, proč je u nás průměrná týdenní pracovní doba tak vysoká.

Z toho vyplývá, že Češi budou většinou mezi 9h – 17h v práci.

Statistiky z návštěvnosti na Facebook stránkách Přehledy

➜ Zobrazte si kartu Přehledy – Příspěvky

➜ U mě špička začíná v 8h
➜ Dále je vrchol v 20h
➜ A po 22h to prudce klesá.

Testujte zvlášť typy příspěvků

V jinou dobu bude fungovat video, odkaz, obrázek nebo textový příspěvek.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Facebook komentáře

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

2 Komentářů

    • Pokud se týká jiné země, budou zde hrát roli jiné legislativní, politické, náboženské a kulturní vlivy, včetně svátků a tradicí. Pokud máš mezinárodní brand, můžeš Facebook podporu požádat o tzv. Globální Facebook stránku. Pak máš jednu fan-base, ale můžeš přispívat v různých jazycích a fanoušci v dané zemi vidí jen ty příspěvky, které jsou v jejich jazyce. Tak, jak to má např. Google na Facebooku: https://www.facebook.com/googlecz Má 21,667,585 fanoušků, ale je jasné, že to není jen z ČR – Češi pak vidí content jen pro ně.