Show, Blog

Jak vybudovat značku na Instagramu

Instagram je pro firmy zajímavým prostředím, kde mohou prezentovat fotografie ze svého pracovního dne, z denních aktivit, z team building setkání a také se tam hodí třeba fotografie domácích mazlíčků, které si často hlavně ve státech zaměstnanci vodí přímo ke svému pracovnímu stolu.

Můj Instagram: https://instagr.am/zeptejsefilipa

Proč jsem začal právě takovými typy fotek? Možná vás během toho napadlo se zeptat “Co má ale společného něčí domácí mazlíček a firemní hodnoty, nebo propagace firmy?” Tady právě musíte zastavit své neustálé touhy se propagovat na každé sociální síti a tlačit svůj produkt. Instagram je řekněme umělecky zaměřená vizuální platforma, na které lidé nejdou trávit čas aby viděli reklamy. Je jich zde minimum a má to svůj důvod.

Na Instagramu si totiž můžete vytvořit, nebo podpořit značku, kterou budete prezentovat formou fotografií právě z neformálních, nebo umělecky založených fotografií, se kterými vám pomůžou kvalitní přednastavené filtry a úpravy fotek přímo v Instagramu.

Nebojte se experimentovat a jestli hledáte klikatelný link na váš web, nebo eshop, tak ten naleznete pouze v profilu. V dnešním dílu vám řeknu jak tohle místo chytře využít, abyste si na Instagramu mohli udělat i komerční reklamu zajímavou formou.