
Osobní značka na Youtube je pro mnohé symbolem dobře vytvořeného charakteru, který k vám skrze Youtube videa promlouvá jako někdo, koho “téměř” dobře znáte. Je to osoba, kterou si oblíbíte, nebo je natolik kontroverzní, že i když s ní nesouhlasíte, musíte si pustit každé nové video, nebo kauzu.
Osobní značka se dá vytvořit i přes blog, nebo živé semináře, nebo i rozšířením svého názoru do svého okolí. Pokud ale chcete co nejrychleji rozjet svůj vlastní osobní Brand, dejte se cestou videa. Je to jeden z nejrychlejších a také velice dobře dostupných nástrojů, jak se dostat ke svým budoucím fanouškům.
Někdo “jede” na sledovanost a monetizuje svůj Youtube Chanel reklamami. Není to ale jediný způsob jak zužitkovat tvorbu obsahu, za kterým se skrývá spoustu hodin příprav, natáčení, editování a komentování a sdílení. Osobní značku lze také postavit na profesionálním konkrétně zacíleném obsahu, který si získá právě tu skupinu lidí, která by od vás mohla nejpravděpodobněji nakoupit váš produkt.
V dnešním videu vám s Bronislavem Sobotkou povíme, jak budování osobní značky na Youtube vidíme my.