in

Jak získávat zpětné odkazy

A jak získat zpětný odkaz od konkurence


Zpětné odkazy se získávají pomalu a ty kvalitní ještě pomaleji. Často bývá s kvalitním odkazem spojen proces navázání vztahu s majitelem webu. Vytváření vztahů má pak za důsledek snazší získání odkazu, nicméně ani vy nemáte tolik času, abyste s každým navazovali kvalitní vztahy. Stejně by to bylo podezřelé, kdyby vám od začátku šlo jen o to, vyklepnout z toho nějaký zpětný odkaz.

Výměna odkazů nemusí být vždy výhodná

Proto vám v dnešním dílu ukážu, jak rychleji a lépe získávat zpětné odkazy, jak je používat a jak si ověřit, zda na vás partner stále odkazuje. Také předvedu na příkladech vhodné výměny odkazů a jak vlastně dnes fungují historicky známé odkazy v patičce.

Jak získat zpětný odkaz od konkurence

Závěrem show vám dám jeden profi tip, jak vytěžit zpětný odkaz přímo od vaší konkurence, aniž by o tom věděla! Tato taktika je už trochu na hraně, proto si dobře rozmyslete, zda do toho takto půjdete. Nicméně odvážným patří svět.

Obsah dílu

0:35 – Úvod do zpětných odkazů
1:39 – Kde získávat zpětné odkazy
16:12 – Jak získávat zpětné odkazy (příklady z praxe)
22:16 – Jak získat odkaz přímo od konkurence

Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

2 Komentářů

  1. „…že by si to tam jako 10 lidí zaregistrovalo, ale teď prostě to neudělají dobře, nejsou Novák“ 😀

    Ten trik na konci je ale fakt povedenej, vypadá to fakt promyšleně a zatím jsem o tom ještě nečetl. Tipuju, že to bude z tvé vlastní hlavy, co? 🙂

    • Díky 🙂 Ten trik na konci není z mé vlastní hlavy, bylo to na jedné SEO konferenci v USA. Je to pro mě taková okrajová finta, nic na čem bych zakládal SEO strategii pro své klienty. Ale přišlo mi to vtipné, tak jsem rád, že tě to zaujalo 😉