S týmem ZSF jsme si dali cíl, udělat pořádný marketingový slovníček s pojmy, které ti budeme prezentovat po svém. S dávkou vtipných přirovnání a užitečnými příklady. Zábavné a naučné čtení, které tě nakopne nadšením pro marketing. Garantujeme ti, že v takové encyklopedii, sis ještě nezalistoval.

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0-9

A/B testování – jen když pravidelně testujete, tak se můžete zlepšovat.

Ad – Advertisement – reklama, propagace, nebo také inzerát.

Barter – výměnný obchod zboží nebo služeb.

Behaviorální marketing – poznávání chování a zvyků zákazníka.

Cílová skupina – je potřeba vědět, koho chceme oslovit.

Color marketing – vzbuďte zájem pomocí barev.

Co-branding – když spojení značek přináší ovoce.

Daily Reach – zásah média nebo kampaně za jeden den.

Deadline – poslední termín, nejzazší časová hranice.

Databáze – organizace dat a informací pro jejich snadnou manipulaci.

Direct marketing – přímé vyhledávání a oslovování jednotlivců a cílových skupin.

Direct mail – rozesílání propagace na konkrétní osoby.

Doména – jedinečný název pracovní stanice zapojené v internetu.

E-commerce – jakékoliv podnikání na internetu.

E-mail marketing – rozesílka e-mailů ještě nemusí být e-mail marketing.

Engagement marketing – udělejte něco, co stojí za zmínku.

Face to Face – marketingový výzkum metodou jeden na jednoho.

Flash mob – skupina organizovaných lidí, kteří veřejně šokují a pak zmizí.

I-Layer – vrstvená agresivní forma internetové reklamy.

Landing page – když u webu méně znamená více.

Layout – realistické rozložení prvků na webu.

Networking – všichni komunikují, jen někteří se propojují.

Newsletter – tištěné nebo elektronické novinky, který jsou pravidelně zasílané klientům.

Obchodní plán – zjistěte své prostředky a naplánujte jejich zhodnocení.

Packshot – závěrečná tečka u videa.

Telemarketing – prodej a služby poskytované po telefonu.

Teleshopping – prodej produktů v televizním vysílání.