U webu se A/B testování používá např. při testování jedné vstupní stránky s druhou. Určité chytré programy umí tyto dvě stránky rovnoměrně střídat během dne a vy můžete porovnávat, na kterou variantu grafiky a lidé reagují více. To stejné platí u placených reklam. Banner A se může líbit více jak banner B a tohle je dobré vědět.

Testujete co, nebo kdo je lepší

A/B testování funguje i při výběru partnera. Když máte na výběr, nejprve se s každým sejdete a pak porovnáváte, se kterým se cítíte lépe.

10 nástrojů pro online A/B testování

Unbounce$49/měs. – $499/měs.
VWO$49/měs. – $999/měs.
Adobe Target$49/měs. – $199/měs.
Five Second TestZdarma – $99/měs.
Google Analytics ExperimentsZdarma
Convert Experiment$499/měs. – $7.999/měs.
MaxymiserCena na požádání
A/BingoZdarma
KISSmetrics$120/měs. – $600/měs.
AB Tasty€34/měs. – €370/měs.
slovníček pojmů