U webu se A/B testování používá např. při testování jedné vstupní stránky s druhou. Určité chytré programy umí tyto dvě stránky rovnoměrně střídat během dne a vy můžete porovnávat, na kterou variantu grafiky a lidé reagují více. To stejné platí u placených reklam. Banner A se může líbit více jak banner B a tohle je dobré vědět.
Testujete co, nebo kdo je lepší
A/B testování funguje i při výběru partnera. Když máte na výběr, nejprve se s každým sejdete a pak porovnáváte, se kterým se cítíte lépe.
10 nástrojů pro online A/B testování
Unbounce | $49/měs. – $499/měs. |
VWO | $49/měs. – $999/měs. |
Adobe Target | $49/měs. – $199/měs. |
Five Second Test | Zdarma – $99/měs. |
Google Analytics Experiments | Zdarma |
Convert Experiment | $499/měs. – $7.999/měs. |
KISSmetrics | $120/měs. – $600/měs. |
AB Tasty | €34/měs. – €370/měs. |