Jaké činnosti musí firma zvládnout, aby dobře fungovala? Jak rychle ve firmě najít klíčový problém, který brání rozvoji? A jak zbytečně neutápět peníze ve špatně fungujících procesech?
Diagnostiku firmy si lze přiblížit jako diagnostiku automobilu. Při diagnostice automobilu se provádí kontrola všech součástí a jednotek podle nastavených norem. Součástí diagnostiky bývá i testování, měření, výpis závad, bezpečnostní opatření a aktualizace firmware. To vše bychom mohli snadno zahrnout i do diagnostiky firmy.
Stejně tak by diagnostiku měla provádět odborně zaměřená firma, nebo odborník, který problematice rozumí detailně i komplexně. Jedná se totiž o jednu z nejtěžších disciplín, u které je vyžadována mnohaletá praxe v marketingu.
Diagnostika firmy se zaměřuje na funkční oblasti firmy
- Nákup,
- obchod,
- výrobu,
- údržbu,
- ekonomiku,
- ICT ,
- logistiku a marketing ve vztahu ke strategii podniku, případně ve vztahu k čerpání zdrojů (čas, materiál, lidi, peníze, informace) pro tvorbu zisku. Výstup analýzy může být podkladem pro plán restrukturalizace podniku, případně prvním krokem restrukturalizace.
Diagnostikou firmy získáte přehled
- Jaké činnosti musí firma zvládnout, aby dobře fungovala.
- Jak rychle ve firmě najít klíčový problém, který brání rozvoji.
- Typický problém českých firem – špatně fungující procesy; jak v nich zbytečně neutápět peníze.
Můžete si vyzkoušet diagnostiku svého podnikání v krátkých testech a následně si k detailní revizi a doporučení objednat konzultaci.