E-mail marketing jedna z forem direct marketingu. E-mailing patří k jedné z nejrozšířenější formy online marketingu. Používaná především jako hromadné odesílaní emailu, přes databázi klientů. Tento marketingový nastroj se dá zefektivnit pomoci škálování databáze např. věk pohlaví a mnoho dalšího. E-mailing můžeme velice dobře měřit. Mezi nejčastější informace patří: míra prokliků, procento přečtení.

Mrkněte jaká pravidla musíte u e-mailingu dodržovat, podle nového nařízení GDPR. Můžete si také stáhnout příručku pro podmínky ochrany osobních údajů.

Tipy pro e-mail marketing strategii

  • E-mail by měl být stručný a výstižný. Pokud bude obsah e-mailu stránka drobného textu, tak příjemce maximálně unavíte, a první co udělá že bude hledat “unsubscribe button”.
  • Dejte si pozor jaký bude předmět e-mailu, ten často rozhoduje o tom jestli se vůbec otevře.
  • Dejte si na e-mailu záležet. Dobře funguje například oslovení. Velká většina e-mailových softwarů vám automaticky vloží jméno příjemce do textu e-mailu.

Přehled e-mailových softwarů a dalších informací naleznete zde: Direct mail