Je marketingová strategie, která má za cíl zapojit potenciální zákazníky, nebo zákazníky, do komunikace s vámi i s ostatními lidmi kolem nich. Často se v kampaních používá psychologie a různé emoční prvky, které vyvolají WOW efekt.

Engagement marketing v praxi

Představte si, že máte člověka, který nabízí službu „venčení psa“. Služba se hodí pro ty, kteří odjíždí z domu na pár dnů a nechtějí dávat psa do psího hotelu. Představte si podnikatelku Marii, která takto venčí pejsky, když jejich majitelé nejsou doma. Marie může svou službu provést do posledního detailu správně a zákazník bude spokojen. Co ale může udělat navíc? Může po venčení napsat majiteli pejska krátký e-mail, jaké bylo počasí, kam šli na procházku, jak se pejsek má a dokonce jej může i vyfotit. Kolik ji takový email stojí nákladů? Velmi málo, řekněme pár minut navíc. Ale díky tomuto efektu překvapíte zákazníka něčím, co stojí za zmínku.

Taková je síla Engagement marketingu. Jistě přijdete na něco podobného i ve vašem podnikání. Zapojte své klienty do konverzace a udělejte pro ně něco, co bude stát za zmínku.

slovníček pojmů