Landing page (vstupní stránka) je jakákoliv stránka na webu, na které může návštěvník „přistát“. Může přijít z bannerové reklamy, organického vyhledávání, z novin, odkudkoliv.

Když chcete od cílení přes web víc

Pro nás markeťáky má tento pojem ještě konkrétnější význam. Landing page nazýváme unikátní stránku, která má jediný cíl (konverzní akci, nebo monotématické zacílení) a je přizpůsobena jen tomu. Ideálně nemá žádnou navigaci ani jiné prvky, které by mohly odklonit pozornost návštěvníka jinam.

Nejčastější konverzní akce jsou:

  • vyplnění objednávky
  • přihlášení k newsletteru
  • odeslání poptávkového formuláře
  • vytvoření účtu

Relevance a přidaná hodnota

Obrovskou roli v úspěšnosti vstupní stránky hraje její relevance. Uvědomte si, kdo a proč na stránku přijde. Vytvořte raději více stránek pro konkrétní služby a produkty a dejte návštěvníkům něco, co u konkurence nedostanou.

Jestli chcete, aby byla vaše vstupní stránka opravdu mistrovská a návratnost investic co nejvyšší, tak zhlédněte tyto díly ZSF.

Přitáhněte konverze jako magnet

Cílit na konverze nebo na SEO?