Landing page (vstupní stránka) je jakákoliv stránka na webu, na které může návštěvník „přistát“. Může přijít z bannerové reklamy, organického vyhledávání, z novin, odkudkoliv.
Když chcete od cílení přes web víc
Pro nás markeťáky má tento pojem ještě konkrétnější význam. Landing page nazýváme unikátní stránku, která má jediný cíl (konverzní akci, nebo monotématické zacílení) a je přizpůsobena jen tomu. Ideálně nemá žádnou navigaci ani jiné prvky, které by mohly odklonit pozornost návštěvníka jinam.
Nejčastější konverzní akce jsou:
- vyplnění objednávky
- přihlášení k newsletteru
- odeslání poptávkového formuláře
- vytvoření účtu
Relevance a přidaná hodnota
Obrovskou roli v úspěšnosti vstupní stránky hraje její relevance. Uvědomte si, kdo a proč na stránku přijde. Vytvořte raději více stránek pro konkrétní služby a produkty a dejte návštěvníkům něco, co u konkurence nedostanou.
Jestli chcete, aby byla vaše vstupní stránka opravdu mistrovská a návratnost investic co nejvyšší, tak zhlédněte tyto díly ZSF.