Zvládnutí obsahové strategie, tvorby a distribuce tvé značky na sociálních sítích je obtížný a dlouhý proces. Tento proces lze urychlit pomocí Micro content strategie.

Často na svých přednáškách tuto metodu uvádím jako jednu z nejlepších pro penetraci myšlenky do digitálního prostoru, udržení pointy a prodloužení působení hlavního obsahu na jeho sledující a kolem jdoucí.

Nejlepší bude představit tuto metodu na vlastním příkladu.

Tady na ZeptejSeFilipa jsem vytvořil podcast Legendární kampaně, který můžeš sledovat na iTunes, Spotify, Google podcasty, Seznam Podcasty, atd. Protože je každý díl velmi pečlivě připravován a vzniknou k němu skripta, které běžně mohou čítat několik stran formátu A4, nabízí se využít Micro content strategii.

Pokud se jednou hodně nadřu a vytvořím takovou rozsáhlou práci, bylo by škoda ji prezentovat jen pro jeden účel, pro jeden channel (podcasty) a tzv. vystřelit z kanónu jen jednou. Účinnou cestou pro PR kvalitní obsahové strategie je micro content strategie.

V rámci podcastového dílu tedy dělám i navazující live stream na YouTube, “rozbíjím” dlouhý obsah celého dílu na menší kousky, které prezentuji jako akční tipy formou několika příspěvků na Facebook a Linkedin a vytvořím z obsahu i stránkovací příspěvek na Instagram – např. to nejzajímavější o Fjällräven.

Tímto využijí multi-formátovou PR metodu pro udržení diváků u tématu, kterému jsem se významně věnoval a díky tomu z několik drobných obsahů (micro content) získám pozornost pro své hlavní dílo, kterým je PR pro odebírání podcastu a seznámení se s mou další prací na ZeptejSeFilipa.