Web je tvůj obchodník, který nikdy nespí. Je to virtuální výkladní skříň tvého obchodu na rušné ulici. Zaujme procházející zákazníky, aby se zadívali a nakoupili, nebo se jen mrknou a kliknou na křížek?

Tvorbu webových stránek dělím do těchto variant, na základě nečastějších poptávek, které dostávám:

  • Tvorba landing stránky.
  • Tvorba firemní webové vizitky.
  • Tvorba firemního plnohodnotného webu s články.
  • Tvorba firemního plnohodnotného webu s články a malým e-shopem.
  • Tvorba firemního plnohodnotného e-shopu v systému Shoptet.
  • Tvorba firemního plnohodnotného e-shopu na míru, dle požadavků klienta.
ikonka
struktura webu

Co by měla webová stránka splnit?

Tohle bývá moje první otázka. Co z toho bude mít zákazník? Co má být hlavním posláním stránky? Jakou informaci se má návštěvník dozvědět? Tvůj web musí pomáhat plnit tvé podnikatelské cíle a ty mohou být různé (komerční i volnočasové), např.:

Představit podnikatele, jeho zkušenosti, produkty, reference.

Např.: web architekta, který prezentuje realizované projekty a nabízí možnosti spolupráce.

Představit společnost, navigaci na pobočky, představení služeb a způsobů využití na modelových příkladech, sdílení příběhů klientů.

Např. síť realitních kanceláří, představení makléřů a nabídka nemovitostí.

Představit startup, jeho vize a cíle. Prezentovat road mapu a sdílet projekce výnosů, které zajímají investory.

Např. nově vzniklá společnost na výrobu ponožek s originálními motivy.

Vytvořit komunitní web, do kterého se mohou lidé zapojovat, komunikovat mezi sebou a sdílet společné zájmy.

Např. web pro řidiče BMW, kteří si navzájem komentují dotazy ve fóru, prodávají, nebo poptávají auta, náhradní díly, nebo organizují nejrůznější klubové srazy a výlety.

Prodat jeden nebo více produktů ze stejné kategorie, které mají vlastní prezentační video a články, které inspirují k různým způsobům využití produktu.

Např. majitel e-shopu s BIO surovinami, může v blogu inspirovat recepty, publikovat podcast, nebo natáčet videa z pečení/vaření.

Tvorba WordPress stránek

Jedná se o open source software, pro tvorbu krásných webových stránek, blogů a e-shopů. Zdarma si ho můžeš stáhnout, nainstalovat a máš web. Proč tedy nabízím tvorbu webových stránek ve WordPressu jako placenou službu?

Ne každý dokáže WordPressový web správně nastavit pro SSL zabezpečení, ochránit ho před hackerskými útoky, nebo zvolit správnou workflow tak, aby nedocházelo k pozdějším problémům s trvalými odkazy, kategoriemi, redirecty, formuláři, nebo třeba s responzivitou.

38 % webů používá WordPress, od malých blogů až po největší zpravodajské online servery. Více než 60 milionů lidí si vybralo WordPress.

Zabezpečení, volba pluginů a jejich optimalizace, nebo správné donastavení všech zásadních částí WordPressu je na úrovni vysoce specializované odborné služby, kterou může dobře provádět jen zkušený webmaster.

Právě na takový web se právě díváš. Tato stránka používá open-source WordPress včetně rozšíření pro e-shop a napojení na platební brány. I přes to má pouze 13 pluginů, všechny ikonky jsou v úsporném formátu SVG, obrázky komprimované na minimální velikost, při zachování kvality a rychlost načítání je kolem 1 sekundy (Pingdom Speed Test 1,06 sec.).

Znáš základy webdesignu?

Máš 5 minut? Udělej si kafe a investuj tento čas do svého vzdělávání. Vybrat si můžeš z množství testů, které jsem připravil speciálně pro tuto příležitost, protože vidím, že se o marketing zajímáš.

Testy jsou z okruhů strategie, plánování, marketingu, segmentace, cenotvorby atd. Všechny testy lze absolvovat 100% zdarma!

test znalostí
ikonka tečka oddělovač stránky

Pro začátek mi napiš stručné představení sebe a svého projektu na e-mail

Kontaktní údaje

emailzeptejsefilipa@gmail.com
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Objednávka konzultace