blank

Jak se naučit cokoli za 60 minut

Naučíme vás jak se naučit cokoli za 60 minut. V dnešním díle se dozvíte, co dělat, když uvidíte nějaký lákavý titulek např. kurzu angličtiny ve znění: “Naučte se plynule anglicky za 30 dnů”, nebo “Prodávejte jako profesionál po shlédnutí 5 videí v online kurzu”, nebo “Podnikejte z pláže tak jako já”.

Nejsem si jistý, jestli zrovna někdo z mých diváků na tyto titulky reaguje jinak, než s úsměvem. Myslím si, že spousta podobných pokusů o získání tupých ovcí do svého stádečka snad nikdy nepřestane být aktuální. Co si myslíte vy? A znáte nějaký chytlavý popisek rychlokurzu, ve kterém se naučíte něco podobně zázračně rychle a snadno?

blank

Jak se naučit něco nového rychleji

Učení může být problém, když na něj není čas. Obvykle se pak nic nového neučíte, protože vždy vytáhnete stejnou výmluvu “Já bych se to rád naučil, ale nemám kdy”.

V dnešní Minutovce vám s Broňou ukážeme, jak se rychleji naučit cokoli nového, když na to nemáte čas při svém vytížení.

Máte nějaký tip na rychlejší učení? Napište to do komentářů!

blank

Proč se to nemůžeš naučit (host Bronislav Sobotka)

Učení a pamatování je jedna věc, druhá věc je použití a forma. Na třetí věc se už málo pamatuje a tou je reflexe a změna, na základně zhodnocení efektu. Často ve své praxi vidím Facebook stránky s monotonním obsahem, který se týká jen produktů (typicky u Facebook stránek patřící k e-shopu).

Host Bronislav Sobotka má podobnou zkušenost se svými studenty, kteří se chtějí učit anglicky. Používají tradiční techniky, stejné učebnice a chuť mluvit, nebo vzdělávat se díky monotonnímu přístupu upadá zrovna tak.

Albert Einstein napsal citát, který se do naší Minutovky velice hodí: “Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.” Proto se nedivte, že vám třeba Facebook, nebo učení angličtiny, nebo cokoli jiného nefunguje, když k tomu přistupujete stále stejně.

blank

Kolik Čechů je na internetu každý den

Průzkum trhu Google Consumer barometer nám ukazuje zajímavá data. Už 79% Čechů používá internet pro osobní potřeby, nejenom v práci, nebo ve škole.

Jsme ale pozadu za Slováky a Poláky, kteří používají internet pro osobní účely každý den ještě častěji 82%, Němci 83%, Číňani 85% a Američani 86%.

Napadá vás nějaká skupina lidí, která používá internet 1x měsíčně nebo méně? Napište do komentářů.

blank

Délka nákupního rozhodnutí v ČR

Jaká je délka nákupního rozhodnutí v České republice? Dnes se podíváme do průzkumu trhu přes aplikaci Google Consumer Barometer

Dotazník vyplnilo 6139 respondentů.

Kdy si začne zákazník zjišťovat informace, než produkt koupí?

19% – jen chvíli před nákupem
19% – pár hodin před nákupem
17% – pár dnů před nákupem
18% – týdny před nákupem
9% – několik měsíců před nákupem
3% – více měsíců před nákupem
8% – neprovádí průzkum trhu

Délka nákupního rozhodnutí patří mezi důležité faktory při sestavování go-to-market strategie.