blank

3 důvody neúspěchu na sociálních sítích

3 důvody, které sabotují váš úspěch na sociálních sítích jsem vybral z nejčastějších obav, které mají velké i malé firmy a jednotlivci.

Díly, které souvisí s tímto tématem:
Iluze perfekcionismu
Trolly nekrmit! Nebezpečí ztráty času
Jak se nestát otrokem názorů ostatních

Jedná se o špatné předsudky a domněnky, které si o sociálních sítích vytváříte a potom se bojíte toho, co tam na vás třeba ani nečeká.

Konkrétní výklad uvidíte v dílu, ale napovím, že se bude jednat o perfekcionismus, trolly a řízení času. Věřím, že mnoha lidem tento díl otevře oči a zjistí, že se jejich úspěch na sociálních sítích brzdí hlavně předsudky, které si vytváří sami ve své hlavě.

Je potřeba zlomit kletbu a přizpůsobit se době, ve které žijeme. Ani Facebook, ani Youtube, ani Instagram nemůžou za to, že se vám nedaří vyniknout. Za to si můžete sami. Abyste postoupili na další úroveň, musíte zlomit 3 hlavní důvody neúspěchu na sociálních sítích.

blank

5 priorit, které má Youtube pro rok 2018

Youtube CEO Susan Wojcicki napsala tento měsíc na YouTube Creators Blog zajímavý článek o pěti prioritách YouTube pro rok 2018. To si samozřejmě zasloužilo mou pozornost a natočil jsem pro vás video, ve kterém budu těchto 5 priorit komentovat.

Vyjádřím se také k tomu, co si myslím o změně podmínek pro získání partnerství s YouTube = získání možnosti si YouTube videama vydělávat.

Napište do komentářů co si o prioritách myslíte a hlavně co říkáte na moje video 🙂 Díky.

blank

Můj vlastní hashtag

Vlastní hashtag si můžete vytvořit už jenom tím, že ho začnete někde používat pravidelně. Ve skutečnosti ale hashtag nevlastníte, jenom prostřednictvím hashtagu filtrujete příspěvky, které jsou jím ocejchovány.

Pokud chcete používat nějaký brandový hashtag, jako třeba já #zeptejsefilipa je to dobrý nápad, ale nečekejte, že se tím nějak významně zvedne návštěvnost. K maximálnímu dosahu vašich příspěvků používejte obecné hashtagy z vašeho oboru, např. #marketing #marketingtips #digitalmarketing, nebo hashtagy, které používají některé konference, či barcampy.

Můžete také využít trendy hashtagů z aplikace Trendsmap.

blank

Zombie fanoušci

Ukážu vám jak získat zombie fanoušky pro svou Facebook stránku. Tato technika potěší každého, pro kterého je prioritou co největší počet fanoušků, bez ohledu na to, co takový nárůst přinese za negativa.

Budete mít sice velké číslo, se kterým se můžete honosně chlubit známým, ale ve skutečnosti to nebude nic znamenat. Fanoušky lze získat i tak, že si je koupíte přes nějakou zahraniční službu, či systém sdílení účtů, který je zdarma a o kterém vám řeknu ve videu.

Žádnou z těchto technik nedoporučuji, protože si tím jen znehodnotíte Facebook stránku a rapidně se sníží dosah a míra zapojení publika (Engagement).

blank

Jak vytvořit osobní značku na Youtube

Osobní značka na Youtube je pro mnohé symbolem dobře vytvořeného charakteru, který k vám skrze Youtube videa promlouvá jako někdo, koho “téměř” dobře znáte. Je to osoba, kterou si oblíbíte, nebo je natolik kontroverzní, že i když s ní nesouhlasíte, musíte si pustit každé nové video, nebo kauzu.

Osobní značka se dá vytvořit i přes blog, nebo živé semináře, nebo i rozšířením svého názoru do svého okolí. Pokud ale chcete co nejrychleji rozjet svůj vlastní osobní Brand, dejte se cestou videa. Je to jeden z nejrychlejších a také velice dobře dostupných nástrojů, jak se dostat ke svým budoucím fanouškům.

Někdo “jede” na sledovanost a monetizuje svůj Youtube Chanel reklamami. Není to ale jediný způsob jak zužitkovat tvorbu obsahu, za kterým se skrývá spoustu hodin příprav, natáčení, editování a komentování a sdílení. Osobní značku lze také postavit na profesionálním konkrétně zacíleném obsahu, který si získá právě tu skupinu lidí, která by od vás mohla nejpravděpodobněji nakoupit váš produkt.

V dnešním videu vám s Bronislavem Sobotkou povíme, jak budování osobní značky na Youtube vidíme my.