Jak vytvořit osobní značku na Youtube

Osobní značka na Youtube je pro mnohé symbolem dobře vytvořeného charakteru, který k vám skrze Youtube videa promlouvá jako někdo, koho „téměř“ dobře znáte. Je to osoba, kterou si oblíbíte, nebo je natolik kontroverzní, že i když s ní nesouhlasíte, musíte si pustit každé nové video, nebo kauzu.

Osobní značka se dá vytvořit i přes blog, nebo živé semináře, nebo i rozšířením svého názoru do svého okolí. Pokud ale chcete co nejrychleji rozjet svůj vlastní osobní Brand, dejte se cestou videa. Je to jeden z nejrychlejších a také velice dobře dostupných nástrojů, jak se dostat ke svým budoucím fanouškům.

Někdo „jede“ na sledovanost a monetizuje svůj Youtube Chanel reklamami. Není to ale jediný způsob jak zužitkovat tvorbu obsahu, za kterým se skrývá spoustu hodin příprav, natáčení, editování a komentování a sdílení. Osobní značku lze také postavit na profesionálním konkrétně zacíleném obsahu, který si získá právě tu skupinu lidí, která by od vás mohla nejpravděpodobněji nakoupit váš produkt.

V dnešním videu vám s Bronislavem Sobotkou povíme, jak budování osobní značky na Youtube vidíme my.

Tajemství virálního obsahu (host Lukáš Soušek)

Virální obsah je alchymie, nebo předem promyšlené vytvoření obsahu? V dnešním dílu jdeme přímo k jádru virálního obsahu.


Zda mají virální příspěvky větší šanci v určitou hodinu, sezonu, nebo roční období. Kdo a nebo co odstartuje viralitu u příspěvku a jakou roli hrají pozitivní a negativní emoce.


Ke konci se budeme bavit i o hatterech, kteří nám často sdílený obsah pomohou rozšířit ještě víc a o virální recyklaci, kterou lze dosáhnout opakovaného virálního efektu s časovým odstupem.


Díl obsahuje reálné příklady z praxe a odkrýváme i plné statistiky.


Tento díl nechceš prošvihnout!


Do komentářů napiš, jestli se ti podařilo vytvořit nějaký virál, nebo který tě v tomto roce nejvíce zaujal. Sdílejte své odkazy na další virály 🙂

Živá videa na Facebooku

Živá videa na Facebooku táhnou nejvíce pozornosti a zapojují uživatele nejlépe ze všech typů příspěvků na Facebooku.

V dnešní SHOW jsem provedl rozhovor s Lukášem Souškem, kterého jsem mentoroval od začátku jeho první zkušenosti s Facebook stránkou a živými videi.

V rozhovoru odkryjeme skutečnou pravdu a zkušenost, která se ukrývá v cestě praktického využití Facebook Live pro budování základny fanoušků a rozšíření značky.

Lukáš mnohé inspiruje svým zápalem pro věc a jeho úžasnou výdrží věci pilovat a zlepšovat. Má za sebou již desítky Facebook Live videí a další připravuje.

Tento rozhovor nebude nuda a kromě toho, že se naučíte jak ovládnout živá videa od zkušených lidí, kteří si je mnohokrát vyzkoušeli, také se dobře pobavíte i svérázného humoru.

Mrkněte na Lukášův Facebook – Pravda o holkách

Vypnutí a zapnutí hodnocení u Facebook stránky

Hodnocení u Facebook stránky lze skrýt (vypnout) a zobrazit (zapnout) pro uživatele, aby ji mohli hodnotit. V určité fázi projektu budete chtít, aby lidé hodnotili vaši stránku a proto vám v dnešní Minutovce ukážu, jak toto hodnocení aktivovat a deaktivovat.

Administrace Facebook stránky se často mění a proto je tento návod aktuální pro dnešní den a nelze garantovat, že způsob používání hodnocení stránky Facebook nezmění. Vyzkoušejte a uvidíte.

Jak přidat významnou událost na Facebook stránku

Jak přidat významnou událost na Facebook stránku? V záložce informace můžete najít např. na mé Facebook stránce hezky strukturované milníky (významné události nebo výstupy v průběhu projektu).

Tyto milníky (významné události) nejdou přidat jako běžný příspěvek, ale jsou ukryty do menu, které je důmyslně skryto. V současné chvíli je ukryto jako poslední položka v rolovacím menu pod hlavním obrázkem na Facebooku stránce v podobě tří teček. Po kliknutí na tyto tři tečky odkryjete ono menu, kde můžete významnou událost vyvolat a přidat.

Významné události pomohou vašim nových i současným fanouškům v orientaci, čeho jste dosáhli a jakým způsobem postupujete dál.