blank

Struktura reklamního účtu na Facebooku

Nastavení Facebook reklamního účtu spočívá v přípravě. Existují 3 prvky, které musíte dobře promyslet, před investicí do reklam na Facebooku.

Kampaň

Kampaň – vytvořte novou kampaň vždy k nové URL adrese, na kterou chcete posílat návštěvy (v případě vybraného druhu cílení na web)

Reklamní sestavy

Reklamní sestavy – vytvářejte více sad reklam a úzce je specifikujte podle výsledku z provedené segmentace trhu a profilů person.

Reklamy

Reklamy – Využijte možnost cílení na Instagram (pokud se to hodí) a využijte vizuální podobu reklamy tak, aby se v ní vaše cílová skupina viděla. Udělejte jim reklamy na míru a použijte minimum textu v reklamním banneru.

blank

Jak vybudovat značku na Instagramu

Instagram je pro firmy zajímavým prostředím, kde mohou prezentovat fotografie ze svého pracovního dne, z denních aktivit, z team building setkání a také se tam hodí třeba fotografie domácích mazlíčků, které si často hlavně ve státech zaměstnanci vodí přímo ke svému pracovnímu stolu.

Můj Instagram: https://instagr.am/zeptejsefilipa

Proč jsem začal právě takovými typy fotek? Možná vás během toho napadlo se zeptat „Co má ale společného něčí domácí mazlíček a firemní hodnoty, nebo propagace firmy?“ Tady právě musíte zastavit své neustálé touhy se propagovat na každé sociální síti a tlačit svůj produkt. Instagram je řekněme umělecky zaměřená vizuální platforma, na které lidé nejdou trávit čas aby viděli reklamy. Je jich zde minimum a má to svůj důvod.

Na Instagramu si totiž můžete vytvořit, nebo podpořit značku, kterou budete prezentovat formou fotografií právě z neformálních, nebo umělecky založených fotografií, se kterými vám pomůžou kvalitní přednastavené filtry a úpravy fotek přímo v Instagramu.

Nebojte se experimentovat a jestli hledáte klikatelný link na váš web, nebo eshop, tak ten naleznete pouze v profilu. V dnešním dílu vám řeknu jak tohle místo chytře využít, abyste si na Instagramu mohli udělat i komerční reklamu zajímavou formou.

blank

Vyzkoušejte Facebook live video

Facebook live video je nejlepší a nejzajímavější formát videí na Facebooku. Pokud jste jej ještě nevyzkoušeli, tak přicházíte o jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Vyzkoušejte živé video na Facebooku.

Facebook podporuje viditelnost nových formátů, které zavádí. Facebook live je stále mladá platforma, ve které se můžete projevit před svými fanoušky a navázat s nimi kontakt.

Mrkněte na moje Facebook videa zde: https://www.facebook.com/pg/zeptejsefilipa/videos/

Můžete také navštívit některý z mých Live vysílání na Facebooku, rád se s vámi seznámím. Videa spouštím ze své Facebook stránky: https://www.facebook.com/zeptejsefilipa/

blank

Jak na Facebook příspěvky

Facebook příspěvky a pravidlo prvních 2 hodin

Facebook příspěvky mají svá pravidla a v prostředí Facebooku i svou trvanlivost. Nejlepší čas pro propagaci příspěvku a iniciace komentářů je právě ve chvíli, kdy příspěvek zveřejníme. První 2 hodiny hrají největší roli a první den je nejlepší čas, kdy můžeme příspěvek zviditelnit.

Kolik času věnovat propagaci

Pokud připravujete příspěvek hodinu, nebo dvě, měli byste minimálně stejný čas věnovat i jeho propagaci.