Jak vybudovat značku na Instagramu

Instagram je pro firmy zajímavým prostředím, kde mohou prezentovat fotografie ze svého pracovního dne, z denních aktivit, z team building setkání a také se tam hodí třeba fotografie domácích mazlíčků, které si často hlavně ve státech zaměstnanci vodí přímo ke svému pracovnímu stolu.

Můj Instagram: https://instagr.am/zeptejsefilipa

Proč jsem začal právě takovými typy fotek? Možná vás během toho napadlo se zeptat „Co má ale společného něčí domácí mazlíček a firemní hodnoty, nebo propagace firmy?“ Tady právě musíte zastavit své neustálé touhy se propagovat na každé sociální síti a tlačit svůj produkt. Instagram je řekněme umělecky zaměřená vizuální platforma, na které lidé nejdou trávit čas aby viděli reklamy. Je jich zde minimum a má to svůj důvod.

Na Instagramu si totiž můžete vytvořit, nebo podpořit značku, kterou budete prezentovat formou fotografií právě z neformálních, nebo umělecky založených fotografií, se kterými vám pomůžou kvalitní přednastavené filtry a úpravy fotek přímo v Instagramu.

Nebojte se experimentovat a jestli hledáte klikatelný link na váš web, nebo eshop, tak ten naleznete pouze v profilu. V dnešním dílu vám řeknu jak tohle místo chytře využít, abyste si na Instagramu mohli udělat i komerční reklamu zajímavou formou.

Vyzkoušejte Facebook live video

Facebook live video je nejlepší a nejzajímavější formát videí na Facebooku. Pokud jste jej ještě nevyzkoušeli, tak přicházíte o jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Vyzkoušejte živé video na Facebooku.

Facebook podporuje viditelnost nových formátů, které zavádí. Facebook live je stále mladá platforma, ve které se můžete projevit před svými fanoušky a navázat s nimi kontakt.

Mrkněte na moje Facebook videa zde: https://www.facebook.com/pg/zeptejsefilipa/videos/

Můžete také navštívit některý z mých Live vysílání na Facebooku, rád se s vámi seznámím. Videa spouštím ze své Facebook stránky: https://www.facebook.com/zeptejsefilipa/

Jak na Facebook příspěvky

Facebook příspěvky a pravidlo prvních 2 hodin

Facebook příspěvky mají svá pravidla a v prostředí Facebooku i svou trvanlivost. Nejlepší čas pro propagaci příspěvku a iniciace komentářů je právě ve chvíli, kdy příspěvek zveřejníme. První 2 hodiny hrají největší roli a první den je nejlepší čas, kdy můžeme příspěvek zviditelnit.

Kolik času věnovat propagaci

Pokud připravujete příspěvek hodinu, nebo dvě, měli byste minimálně stejný čas věnovat i jeho propagaci.

Skóre kvality Facebook reklam

Skóre kvality ovlivňuje cenu i dosah Facebook reklam. Čím vyšší je skóre kvality, tím levnější reklamu můžete mít. Skóre kvality se měří ve stupnici do 10. Nejvyšší je 10/10 a nejnižší 1/10. Vylepšujte texty reklam, obrázky, ale také obsah na cílovém webu. Více relevantní reklamy vyhrávají.

Čeho lze dosáhnout zaplacením videa

Myslíte si, že zaplacením videa získáte více komentářů a lajků? Jste na omylu. Pro někoho bohužel, pro jiné naštěstí, ale za peníze si koupíte pouze dosah, nemůžete tím nakoupit zájem, nebo délku shlédnutí videa.

Pokud vaše video reklama není zajímavá. Jeho rozšířením z ní luxusní materiál neuděláte.

Pokud je vaše video organicky zajímavé a generuje návštěvnost, komentáře a lajky, když video podpoříte placenou reklamou, může se vám extra dosah velice vyplatit. Můžete tím také odstartovat virální lavinu, kterou pak již nemusíte dotovat finančně. Tento úkaz se ale objevuje velice zřídka a chce to trénovat a trénovat.