blank

Vyzkoušejte Facebook live video

Facebook live video je nejlepší a nejzajímavější formát videí na Facebooku. Pokud jste jej ještě nevyzkoušeli, tak přicházíte o jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Vyzkoušejte živé video na Facebooku.

Facebook podporuje viditelnost nových formátů, které zavádí. Facebook live je stále mladá platforma, ve které se můžete projevit před svými fanoušky a navázat s nimi kontakt.

Mrkněte na moje Facebook videa zde: https://www.facebook.com/pg/zeptejsefilipa/videos/

Můžete také navštívit některý z mých Live vysílání na Facebooku, rád se s vámi seznámím. Videa spouštím ze své Facebook stránky: https://www.facebook.com/zeptejsefilipa/

blank

Jak na Facebook příspěvky

Facebook příspěvky a pravidlo prvních 2 hodin

Facebook příspěvky mají svá pravidla a v prostředí Facebooku i svou trvanlivost. Nejlepší čas pro propagaci příspěvku a iniciace komentářů je právě ve chvíli, kdy příspěvek zveřejníme. První 2 hodiny hrají největší roli a první den je nejlepší čas, kdy můžeme příspěvek zviditelnit.

Kolik času věnovat propagaci

Pokud připravujete příspěvek hodinu, nebo dvě, měli byste minimálně stejný čas věnovat i jeho propagaci.

blank

Skóre kvality Facebook reklam

Skóre kvality ovlivňuje cenu i dosah Facebook reklam. Čím vyšší je skóre kvality, tím levnější reklamu můžete mít. Skóre kvality se měří ve stupnici do 10. Nejvyšší je 10/10 a nejnižší 1/10. Vylepšujte texty reklam, obrázky, ale také obsah na cílovém webu. Více relevantní reklamy vyhrávají.

blank

Čeho lze dosáhnout zaplacením videa

Myslíte si, že zaplacením videa získáte více komentářů a lajků? Jste na omylu. Pro někoho bohužel, pro jiné naštěstí, ale za peníze si koupíte pouze dosah, nemůžete tím nakoupit zájem, nebo délku shlédnutí videa.

Pokud vaše video reklama není zajímavá. Jeho rozšířením z ní luxusní materiál neuděláte.

Pokud je vaše video organicky zajímavé a generuje návštěvnost, komentáře a lajky, když video podpoříte placenou reklamou, může se vám extra dosah velice vyplatit. Můžete tím také odstartovat virální lavinu, kterou pak již nemusíte dotovat finančně. Tento úkaz se ale objevuje velice zřídka a chce to trénovat a trénovat.

blank

Proč založit více Facebook stránek

Máte nový produkt a chcete pro něj aktivně vytvářet nový obsah, kampaně a komunikovat s odlišnou cílovou skupinou, než kterou již máte pro své jiné produkty? Na Facebooku můžete vytvořit novou Facebook stránku, na které si umožníte komunikovat k jen k té správné cílové skupině.

V dnešním dílu Minutovek vám ukážu důvody, které mohou stát za založením nové Facebook stránky pro nový produkt, nebo službu.

Důvody pro založení odlišné Facebook stránky

  • lokální odlišnost
  • nový produkt má jinou cílovou skupinu
  • není žádoucí, aby se nová značka produktu spojovala s hlavní značkou (např. Tchibo a Jihlavanka)
  • jiný jazyk (lze požádat Facebook o multi-jazyčnou globální Facebook stránku