blank

Hrajeme Would You Rather?

Dnes dáme oddechový díl s Lukášem. Vybral jsem hru “Would you rather?” ve které volíte pravděpodobnější variantu ze dvou odpovědí na otázku. Pravděpodobnější z pohledu, kolik lidí ji před vámi zvolilo.

Jestli jsme vás pobavili, dejte lajk a napište do komentářů, která otázka vás nejvíce překvapila 🙂

blank

Zátěžový test inteligence

Dnešní díl bude odlehčený a přesto poučný. S Lukášem jsme vyzkoušeli test IQ, ale trochu jsem mu to ztížil. Do otázek jsem vnesl značnou míru stresu a tlaku. Četl jsem rychle otázky, odpočítával mu zbývající čas na odpověď.


Měření inteligence je určitě složitější, než test, který jsme někde na internetu našli, ale i tak jsme si užili spoustu zábavy 😀


Myslím, že jsme díky tomu došli k tomu, jakou inteligencí oplývá člověk, když se dostane do určitého nátlaku. Nebo je to jinak?


Napište do komentářů co si o tom myslíte.

blank

Ježíš Kristus o podnikání

“Každému kdo má, bude přidáno.” Výrok vyslovil Ježíš v souvislosti s dotazem učedníků, kteří se ho ptali „Proč k nim mluvíš v podobenstvích“. Protože vám bylo dáno, tak aby mi rozuměli i ti, kterým není dáno.

A proč vlastně?

Výrok má 2 důležité konstanty:

Buď to vytrhneme z kontextu:

– Chudí jsou automaticky bohem vyvýšeni – vidíme, že to platné není, protože dostávají jen ti, co již mají

Nebo to můžeme číst v kontextu:

– Příběh o pánu, který dává svým služebníkům hřivny, aby je zhodnotili. Jeden z nich, místo toho aby rozmnožil toto bohatství tak ho zakope (schová ho). A trestem je, „vidíš, ty jsi nezhodnotil tuto hřivnu a proto ji dejte někomu jinému, kdo ji zhodnotí.“ A „každému kdo má, bude přidáno“.

– Je to kritika lenosti, nestatečnosti, lenosti, působení nekreativně v našem životě.

Jako kdyby tím Ježíš předvídal problémy moderního kapitalismu (stále více se rozevírající nůžky mezi bohatými a chudými), ale myslel to více citově směrem k lásce.

Když projevujete lásku, tak ona se neumenšuje tak, jako když utrácíte peníze, nebo jíte koláč. Tím, že ji projevujete, že ji pěstujete tak ona neuvadá, o na se nezmenšuje.

Lásku, nebo tu hřivnu, když ji máte, tak vy ji musíte rozdávat, zvětšovat, vy ji nemáte schovávat. Když někoho milujete, máte mu to dávat najevo. Máte se rozplývat, nemáte s ním hrát takovou tu hru, že on nás bude milovat víc, když to nebudeme projevovat.

Máte do všeho skočit naplno a ono to poroste. Utrácení lásky je její rozmnožování. Ti co ji mají, tak jí mají víc a ti co tomu nevěří a jsou příliš opatrní, tak to mít nebudou.

Evangelium podle Matouše (Nový zákon)

Kdo ví, slyší a chápe: Kniha evangelium svatého Matouše
Kdo je spokojen s tím co dostal, či pochopil, ten je v nebezpečí, že mu bude vzato, co má. Komu nezáleží na tom, aby pochopil, nemůže počítat s tím, že mu bude dáno znát tajemství nebeského království. Bůh nechce slepou víru, chce být pochopen, neboť jen v životě takového chápajícího člověka může slovo o království nést ovoce.

V textu Meinrad Limbeck byla věta:

Kdo je spokojen s tím co dostal, či pochopil, ten je v nebezpečí. Možná je to v našem materiálním vnímání světa.

Na straně jedné říkáme, že člověk má být pokorný a vděčný a má děkovat pánu bohu za to, co má a na druhou stranu říkáme, že kdo je spokojený s tím co dostal, ten je v nebezpečí.

Paradox? Ano, ale jen zdánlivý. Jestliže chceme po člověku, aby zdokonaloval a byl spolutvůrcem boha na zdokonalování světa, dle prvních kapitol knihy Genesis „aby se staral o tu zahradu“. Takže ten člověk je v nebezpečí toho, že se nerozvine, nedospěje k tomu správnému poznání a nedosáhne božího království.

blank

Marketingová telepatie

Marketingová telepatie je způsob, jakým zjistíme, to, co si o nás, nebo o našem produktu zákazník myslí. Jsou to první jeho myšlenky a dojmy na začátku nákupního procesu.

Nákupní bariéry

Pokud zjistíme nákupní bariéry, můžeme je zbořit promyšlenou marketingovou komunikací. I zákazník si přeje, aby si něco vybral, my mu jen pomůžeme si vybavit, jak moc náš produkt vlastně chce a pomůžeme přetlačit nákupní bariéry nákupními argumenty.

blank

Prodejní argumenty a nákupní motivace

V určitých situacích se zákazník snaží koupi předejít nějakým argumentem, který ho od konverze drží dál. Například na koupališti se bude prodávat zmrzlina. Zákazník na ni dostane chuť, ale nákupní bariérou se stane zmrzlina, kterou má doma v ledničce, kterou koupil za výhodnou cenu a proto si raději peníze nechá a nákup neprovede. Vydrží to. Pokud by byl s tímto typem chování zmrzlinář seznámen, může udělat reklamu, na které bude tato situace vtipně zobrazena takto: Mladík se zmrzlinou obklopen ženami a výstižný nápis “Tohle doma nezažijete!”

blank

Díky znalosti zákazníka a jeho nákupních bariér můžete výrazně zvýšit prodejnost svých produktů. Sledujte dnešní díl a dozvíte se jak na to.

Do komentářů napište produkt, o kterém si myslíte, že má nejvíce prodejních bariér a zkuste napsat o jaké se může jednat.

Ilustrace ve videu podléhají licenci.

blank

Testuju holky z Brna

V tomto díle jsem se zaměřil na holky z Brna! Testuji jejich schopnosti rozpoznat nové Google logo, zeptám se jich na střevíčky a dám jim otázku na tělo! Vše v marketingovém duchu samozřejmě 🙂

Video jsem původně dělal jako ukázku průzkumu názorů v terénu. Inspirujte se a jestli chcete slyšet názor svých zákazníků, jděte do terénu podobným způsobem.

Pamatujte, že když vaše konkurence se zákazníky komunikuje častěji, dopadne to pro vás vždy špatně. Udělejte první krok tak jako já! Tréma opadne velmi rychle.

Průzkum veřejného mínění

  1. Poznáte Google logo?
  2. Mají na vás vliv Baťovy ceny?
  3. Jakou vlastnost byste chtěli zachránit na posledním muži na světě? (síla, výška, rozum)

Napište do komentářů, která slečna vám byla nejvíce sympatická a proč 🙂

blank

14 virálních momentek

Virální fotografie hýbou sociálními sítěmi. Mohou být humorné, provokativní, neuvěřitelné, ale zkrátka musí vyvolat nějakou emoci.

Našel jsem pro vás 14 virálních obrázků, pořízených zcela “náhodou”. Jestli se jedná o skutečnou náhodu, nebo editaci v grafickém programu můžete posoudit sami.

Napište do komentářů, která z fotek se vám líbila nejvíce 🙂