blank

Prodej mi sešit

Dnešní Minutovka je taková přepadovka na Lukáše, kterému jsem zadal úkol, na který nebyl dopředu připravený. Prodat mi sešit.

Jak se úkolu zhostil a zda se mu to podařilo, uvidíte ve videu. Napište do komentářů, zda by vám Lukáš taky sešit takto prodal, nebo byste to udělali jinak. Je to taková sranda, ale podobné gamifikační techniky se používají jako oddechová metoda při školení obchodní strategie.

blank

Proč vám cílová skupina nerozumí

Cílová skupina vám nebude rozumět, pokud nebudete mluvit jazykem jejich “kmene” a nepřizpůsobíte se platformě, na které se nacházíte.

Jinak se budete bavit na Facebooku, jinak na Twitteru, nebo Instagramu. Lidé na různých platformách očekávají obsah, na který jsou zvyklí. Na Twitteru očekávají odkaz na nějaký zajímavý článek, na Instagramu chtějí vidět zajímavou fotografii, na Facebook se chodí bavit a rozptylovat, narozdíl od Linkedinu, kde si chtějí přečíst nějaký odborný článek.

Cílové skupiny se řeší při segmentační strategii.

blank

Spropitné v různých zemích světa

Spropitné se v různých zemích liší a někde jej vůbec nebudou chtít. Když dáte příliš malé spropitné, můžete obsluhu i urazit.

Zaměřil jsem se na tyto země: Řecko, sev. Afrika, Španělsko, Anglie, Rakousko, Francie, Japonsko, Čína, Kanada, Německo, Irsko, Turecko, USA a Itálie.

Máte vlastní zkušenost se spropitným v nějaké (i jiné) zemi? Napište do komentářů, nebo se jen pochlubte, kde jste byli na dovolené 🙂