blank

3 kroky, jak nastartovat marketing pro jeden produkt

Dnešní díl je zasvěcen krokům, které je potřeba udělat, abychom 1. vybrali, 2. prezentovali a 3. poznali správný cílový segment pro náš produkt. Budeme se bavit o nezbytných krocích, kterými nastartujeme úžasný marketing, který zvýší váš prodej.

Ve videu vám prozradím úskalí, která nesou prezentace komplexních služeb. Jaké jsou ekonomické a marketingové faktory výběru jednoho produktu a co tím můžeme získat.

Představím vám proces tvorby stránky pro jeden produkt a vyzdvihnu základní kroky, o kterých byste měli uvažovat ještě před tvorbou webu. Názorně také ukážu způsob, jakým webovou stránku produktu neprezentovat.

Závěrem budu prezentovat segmentaci a její přímý vliv na vzhled a použitelnost produktového webu. Ukážu na konkrétních klientech možnosti rozdělení cílových skupin a také vám prozradím, jak zacílit např. na důchodce, o kterých si myslíte, že na internet nechodí.

blank

Manipulace marketingových agentur

Manipulace, kterou využívají některé “marketingové” agentury je do nebe volající. Už jsem to nemohl vydržet a věnoval jsem tomuto tématu celý jeden díl #ZeptejSeFilipa. Sami si můžete poslechnout moje zkušenosti a posoudit, jestli jste ohrožená skupina, nebo někdo ve vašem okolí podvodnou “marketingovou” agenturu využívá a nechává si od ní nehorázně slibovat.

0:31 – Kolik to bude stát, abych se dostal na první stranu aneb platíte za pozice, až když jste vidět
6:30 – Proč “SEO” firmy nabízí pozice?
12:23 – Příklad z praxe: “Zaplatím, až budu na první straně!” (klient co prodává střešní okna)
21:41 – Jsme na první pozici? Leda ve snu (vydávání “SEO” služeb za placené PPC)
24:32 – Prodej domén pod nátlakem
28:54 – Závěrečný proslov

Dávejte si pozor na tyto manipulace

– pokud na vás obchoďák tlačí a přesvědčuje, že zveřejnění v jejich katalogu vám přímo zlepší pozice na klíčová slova – BULLSHIT!

– pokud agentura nechce za své služby platit a nabídne vám platbu “až jste na klíčové slovo vidět” – BULLSHIT!

– pokud vám chtějí prodat doménu s jinou koncovkou než je vaše doména, nebo podobnou a tlačí na vás v telefonu pod záminkou, že to chce zrovna teď někdo koupit a vy se máte ihned rozhodnout (cokoli dražšího za .cz doménu než 150 Kč/rok je BULLSHIT!)

– když vám “SEO” agentura účtuje za “SEO pozice” a přitom vám zprovoznila pouze PPC – BULLSHIT!

– když se na vás snaží někdo tlačit kvůli údajně zcizené fotografii z fotobanky a hned vyhrožují žalobou (fotku smažte a nic neplaťte, jedná se opět o BULLSHIT!

Cokoli se vám nezdá, můžete mi napsat do komentářů, rád se budu právě vám věnovat.

Díky za dočtení až sem!

blank

Jak na ideální ceník na webu, balíčky a hodnota služby

V druhém díle se podíváme na ceníky na webu, řeknu Vám, co znamená pravidlo 100 pro efektivní prezentaci slev, použití referenčního bodu a naučím vás správně komunikovat výhody služeb.

Obsah dílu:
Hodnota a cena služby – 0:36
Pravidlo 100 – 4:38
Referenční bod – 5:43
Klient Vs. Člen – 9:24
Podrobný ceník – 12:06
Jak pojmenovat balíčky – 16:51
Prozákaznický přístup – 18:45

Tento díl navazuje i na minutovku 100:10:1 na kterou byste se mohli také mrknout. Hlavně doporučuji další fantastický díl o cenotvorbě: Kouzla v ceníku!

blank

Zahájení ZeptejSeFilipa show – první video

Jmenuji se Filip Novák a s mým týmem jsme pro vás připravili YouTube show #ZeptejSeFilipa, kde vy pokládáte otázky na Twitteru a já je odpovídám ve videích na YouTube. Více na tomto webu.

První show startovala otázkami přes Twitter

Napište otázku na Twitter za použití hashtagu #ZeptejSeFilipa a je to. Zbytek je na mě.
Jo, a nezapomeňte odebírat moje videa!

Show se následně změnila na pravidelné páteční díly

Otázky přes Twitter se nehromadili v potřebné kvalitě ani kvantitě, takže jsem se rozhodl páteční show koncipovat na předem připravená témata. Každý pátek vždy jedno téma.