Filip Novák - byznys mentor

Jak odvážné cíle zvolíš k růstu svého podnikání?

Chceš se opravdu někam posunout a pořádně na sobě makat spolu se mnou? Vylepšíme tvé obchodní a marketingové procesy, produkty a budeme rozvíjet obchodní a pracovní vztahy tak, abychom dosáhli naplánovaných cílů.

shoptet
kiwi
twisto
mercedes benz
Legendární kampaně podcast

Inspiruj se od nejlepších v podcastu:
Legendární kampaně

Vydávám se do historie a současnosti zmapovat cesty úspěchu ikonických značek a jejich legendárních kampaní. Ke každé epizodě podcastu dělám s fanoušky rozšiřující diskuzní stream na YouTube.

Legendární kampaně - Spotify Podcasts
Legendární kampaně - Apple Podcasts

Obvykle se setkávám s těmito klienty:

klient A

Klient A

“Jsme úplně na začátku a potřebujeme poradit tak nějak se vším okolo co bude potřeba. Co kde nastavit, zda se zaměřit na SEO, články, nebo na videa. Jak na sociální sítě a první zákazníky.”

sipka
klient B

Klient B

“Podnikání nám zatím funguje, ale placená reklama se přestává vyplácet. Najali jsme externí sílu, ale zakázky moc nechodí. Musíme odstranit nedostatky, které nás limitují.”

sipka
klient C

Klient C

“Máme to hezky rozjeté a potřebujeme zpětnou vazbu k marketingu a obchodnímu procesu. Zákazník je na prvním místě, chceme, aby se cítil dobře a vnímal naši přidanou hodnotu.”

sipka

Řešení pro zákazníka A

Projekty na začátku potřebují komplexní přehled o budoucích aktivitách i rozumné rozprostření investic do jednotlivých marketingových a prodejních kanálů. Také jsem začínal od nuly, takže vím, kde se nacházíš. Provedu tě celým procesem tak, abys hodně věcí zvládl svépomocí. Máš čas, chuť a energii? Výborně – i tu můžeš investovat a já ti ukážu, jak nejlépe. S mojí pomocí na začátku to později zvládneš sám!

Řešení pro zákazníka B

Investice do PPC, nebo jiné reklamy není vždy špatná. Problém je, když se investuje jen do té hlásné trouby, co láká na tvůj produkt. Ty kobercové nálety reklamních sdělení vyjdou pěkně draho. Musíš řešit otázku, co nabídnout, když zákazník ještě není připraven nakupovat, jak mu během nákupu pomůžeš si vybrat a co uděláš, aby se k tobě po nákupu vrátil a doporučoval tě ostatním. Nevíš už čeho se chytit a máš pocit, že jsi vyzkoušel všechno? Možná jsi to jen vyzkoušel s nekvalifikovanými lidmi. Provedu analýzu současného stavu a navrhnu řešení, které bude v souladu s cílem, který si vytyčíme. Už není čas na špatná rozhodnutí!

Řešení pro zákazníka C

U rozjetých projektů je nejdůležitější neusnout na vavřínech. Jinými slovy, člověk ani firma, by se neměla nechat unést jedním úspěchem, ale nadále na sobě pracovat. Být stále hladový a aktivní, jako na začátku a nenechat si před sebe pustit nové konkurence, které mají elán a chuť dělat něco navíc, nebo to dělat jen o něco lépe. Udržitelnost, inovace, automatizace, obchodní procesy, produktová strategie a práce s lidmi, budou hlavní témata o kterých budeme jednat. Obvykle provádím Mystery Shopping, průzkum spotřebitelských názorů, Benchmarking a řízené Brainstorming setkání uvnitř firmy. Všechny aktivity by pak měly táhnout za jeden provaz a směřovat k tomu hlavnímu = co z toho bude mít zákazník?

Znáš základy marketingu?

Máš 5 minut? Udělej si kafe a procvič své vědomosti ve FREE online testech.

test znalostí

Míti Filipa…

znamená vědět, jak upřímně a s důvtipem získávat srdce těch, které chceš zaujmout – tvé zákazníky. Klientů nemám mnoho. Vybírám si mezi nimi ty, kteří chtějí pro své zákazníky udělat víc než ostatní. Vytvořit prvotřídní produkt a dohlédnout na skvělý zážitek při i po jeho koupi. Tyto principy odráží i moje reference. Úspěchu dosahuji tak, že zákazník na prvním místě pro mě není jen prázdná marketingová fráze.

Filip Novák - marketingový konzultant a byznys mentor
ikonka tečka oddělovač stránky

Získej mé znalosti

mentoring plán

Platit drahou reklamu není žádné umění. Naučím tě rozjet značku a prodeje pomocí mentoringu, strategií a automatizací.

studium a kurzy

Na školeních a online kurzech jsem připravil pořádnej balík praktických tipů a ready-to-use taktik pro marketing, sociální sítě a SEO.

Mí klienti jsou podnikatelé, kteří chtějí ušetřit čas a peníze. Marketingovou strategii, kterou každému klientovi navrhuji individuálně, zakládám na mnoha zkušenostech z korporátů a volné nohy. Volím vždy ideální kombinaci marketingových aktivit, kterým přiřazuji priority dle toho, čeho chceme dosáhnout. U mě si nekupuješ služby, ale výsledky.

ikonka tečka oddělovač stránky

Klienti

Úklid Facková
olympia
twisto
kiwi
shoptet
ibm
hama
blažek
partyspirit
vaňkovka
blooming walls
mercedes benz
ikonka tečka oddělovač stránky

Co o mně říkají

Matěj Kadlec
Matěj Kadlec
14. května 2018

Projekt Zeptej se Filipa mám velmi rád, kromě praktických témat a rad má skvělý projev a super zpracování. Oproti ostatním vzdělávacím kanálům jde Filip vždy k věci a neřeší balast kolem a člověk si vždy odnese praktické poznatky napříč různými tématy. Několikrát mi jeho videa velmi pomohla a mnohokrát i pobavila. Je velmi příjemné, že Filip ze sebe nedělá žádného onlineGURU jako mají někteří lidi v tomto oboru ve zvyku, proto za mě rozhodně číslo 1 v ČR mezi online vzdělávacíma projektama. PS: O případné podpoře na messengeru v případě dotazu ani nemluvím - PERFEKTNÍ

Jakub Hrdý
Jakub Hrdý
9. září 2019

O youtube kanálu Zeptej se Filipa jsem už nějakou dobu věděl, ale tak nějak to šlo prostě kolem mě bolem. Až nedávno, kdy jsem reálně začal uvažovat o podnikání jsem se začal na Filipova videa dívat. Byly tam informace, které jsem potřeboval, uvědomil jsem si, co dělám špatně a na co se zaměřit.

Za mě jsou informace podané Filipem srozumitelné a přesně k věci, je skvělé učit se od člověka, který si tím už prošel.

Marián Keruľ
Marián Keruľ
7. září 2019

Bol som na workshope - Strategický obsah pre marketing a SEO. Veľmi mi to pomohlo, rozširilo mi to obzory, podozvedal som sa kopu nových užitočných informácii, programov, tipov pre obsah a celkovo marketing. Kvalitka odporúčam

Pavla Svárovská
Pavla Svárovská
26. dubna 2018

Ahoj Filipe, včera si mi ke konci Tvého livestremu hodnotil můj e-shop. Tímto bych Ti chtěla ještě jednou moc poděkovat. A to vlastně nejen za analýzu, ale celkově za to, co děláš.

Spousta lidí mě odrazovalo od toho, abych si e-shop otevřela, že o tom nic nevím, že je dnes takových obchodů až moc, že je velká konkurence,…. Mám velkou podporu ve svém muži, který mi každou chvíli připomíná, že jsem na začátku a vše chce svůj čas, protože občas mám takové pochybnosti, jestli to dělám dobře, zda se jednou dostaví úspěch. A pak mám velkou podporu v Tobě, protože mi také připomínáš, že je důležité dělat to, co člověka baví, že peníze by měly být až to vedlejší, co se dostaví za odvedenou práci. Věřím tomu, i napříč těm občasným pochybovacím myšlenkám.

Tím chci říct, že krom velmi cenných praktických rad ohledně marketingu, mám díky Tvé práci větší kuráž nepolevovat ze svého snu. DĚKUJI

Milan Řeřicha
Milan Řeřicha
7. října 2019

Sleduji již nějakou dobu pravidelně i nepravidelně jeho show a musím přiznat, že Filip má velmi dobré připomínky k probíraným tématům a vůbec vystupuje jako profesionál. Rozhodně bych doporučil minimálně konzultaci ohledně správného a účinného nastavení marketingové strategie vaší firmy, případně vypracování marketingového plánu. Tady nepohoříte. Palec nahoru.

Honza Bartoňů
Honza Bartoňů
15. dubna 2017

Filip velice aktivně tvoří obsah, který je schopný zaujmout širokou škálu lidí, kterým není lhostejné to, co dělají, rádi na sobě pracují a snaží se aby jejich výstupy byly co nejkvalitnější. Zábavnou formou předává své zkušenosti z praxe a z každého videa jde vidět, že ho opravdu baví to, co dělá. Velmi mě těší osobní přístup ke komunitě a to že je ochotný poradit s problémy, se kterými se při své práci setkávám. Z jeho tvorby jsem si hlavně odnesl to, že úspěšný projekt nevznikne přes noc, že je to soubor promyšlených a předem naplánovaných kroků, které tvoří smysluplný celek. Dále mi určitě dodal motivaci k tomu realizovat své vize samostatně. Zaslouží si velký dík za to, že spojuje lidi z různých odvětví, kteří mají společný zájem a chtějí jít stále kupředu.

newsletter bonus

Naučím tě svá kouzla v marketingu