Kniha Opakovaný prodej
Předobjednáno: 234 ks
Rád bych vám představil knihu, ve které se seznámíte s neprůstřelnou marketingovou strategií, která je založena na opakovaných nákupech a umožní vám si zákazníky nejen udržet, ale také získat ty nové, a zvyšovat tak prosperitu svého podnikání.
Kniha vám poskytne konkrétní návody a postupy, jak efektivně a opakovaně prodávat a jak nejlépe marketingově oslovit své ideální zákazníky.
Jedná se o předobjednávku knihy (voucher). Jakmile bude kniha naskladněna, budete e-mailem vyzváni k objednávce způsobu doručení. Cena za poštovné není v této ceně zahrnuta. Poštovné 85 Kč dodatečně (CZ, SK).
Proč tato objednávka neobsahuje výběr místa doručení? Protože kniha je nyní na korektuře a čeká se na finalizaci a vydání. Kdybych už nyní sbíral místo doručení přes Zásilkovnu, tak bych tímto přístupem vystavoval proces objednávky riziku, že se třeba někdo ze zákazníků během té doby přestěhuje na jinou adresu apod. Z tohoto důvodu jsem se rozhodl k výběru předobjednávek, díky kterým budu mít i představu, kolik kusů mám pak v tiskárně zadat a současně až bude kniha venku, tak vás vyzvu k objednávce na konkrétní adresu, nebo výdejnu Zásilkovny. Za knihu už samozřejmě platit znovu nebudete, bude za 0 Kč, zaplatíte pouze 85 Kč za zásilkovnu.
Až bude kniha vydaná, obdržím trackovací číslo zásilky? Samozřejmě, je to u Zásilkovny standardní postup.
Aktuální zpoždění na uvedených termínech je 45 dnů. Aktualizováno dne 20.04.2024
Popis | Odpovědnost | Termín |
---|---|---|
2. část knihy ze 4 – Terezka (korektorka) odevzdá 2. část knihy po korektuře. Do tohoto termínu s Michalem (šéfredaktor) dopřipomínkujeme 3. část knihy, já provedu nutné změny a úpravy. V tomto termínu posíláme Terezce. | Tereza Fraňková (korekce), Michal Fišer (redaktor), Filip Novák (autor) | 29.02.2024 |
3. část knihy ze 4 – Terezka (korektorka) odevzdá 3. část knihy po korektuře. Do tohoto termínu s Michalem (šéfredaktor) dopřipomínkujeme 4. část knihy, já provedu nutné změny a úpravy. V tomto termínu posíláme Terezce. | Tereza Fraňková (korekce), Michal Fišer (redaktor), Filip Novák (autor) | 14.03.2024 |
4. část knihy ze 4 – Terezka (korektorka) odevzdá 4. finální část knihy po korektuře. Do tohoto termínu finalizuji grafy, ilustrace a fotky. | Tereza Fraňková (korekce), Michal Fišer (redaktor), Filip Novák (autor) | 31.03.2024 |
Finální odevzdání knihy na sazbu. | Filip Novák (autor), Eduard Doležal (sazba, zlom) | 31.03.2024 |
Odevzdání sazby, finální čtení. Finální úpravy. | Filip Novák (autor), Eduard Doležal (sazba, zlom), Tereza Fraňková (korekce), Michal Fišer (redaktor) | 14.04.2024 |
Zadání tiskového PDF do tiskárny. | Filip Novák (autor), Eduard Doležal (sazba, zlom) | 14.04.2024 |
Vydání knihy. | Filip Novák (autor) | 21.05.2024 |
Objasněním důvodů, proč zákazníci opakovaně nakupují využitím těchto klíčových informací v marketingové strategii budete schopni lépe komunikovat a vytvořit silnější vztah se svými zákazníky, zlepšíte retenci, snížíte náklady spojené se službami nebo produkty a zvýšíte celkovou efektivitu svého podnikání.
Kniha vám umožní rozvinout svůj potenciál a dosáhnout většího úspěchu ve vašem oboru, ať už jste začínající podnikatel, nebo zkušený manažer s mnohaletými zkušenostmi.
„S využitím poznatků z této knihy zvýšíte šanci získat nejen loajální zákazníky, ale i větší důvěru a respekt v oboru, což vás uchrání před tím, aby vás klienti snadno nahradili konkurencí nabízející nižší ceny.“
Zaměřím se na konkrétní marketingové techniky, díky kterým vytvoříte úspěšný obchodní model, který odolá i těžkým časům.
Budete se učit, jak lépe čelit námitkám a rozptýlit bariéry, jež stojí zákazníkovi v cestě. Lépe tak pochopíte situaci, ve které se nachází, a správně na ni zareagujete.
Text se záměrně vyhýbá odbornému žargonu, složité koncepty jsou zde popsány jednoduchým a srozumitelným jazykem tak, aby byly přístupné i pro začátečníky, kterým poskytne také bohaté příklady z praxe a odborné know-how.
Podnikání není jen o prodávání produktů nebo služeb, ale také o vyvolání správné emoční reakce u zákazníka. A s tím je spojený proces. A právě tento proces je samotným produktem.
Mnozí lidé si myslí, že produkt musí být kvalitní a když mají pocit, že kvalitní je, pak stačí zaúkolovat někoho z marketingu, aby to rozhlásil do světa – očekávaný zisk je zaručen. Toto časté nepochopení však vyplývá z pocitu odbornosti po přečtení několika dostupných příruček o marketingu. Proto je důležité, aby vaše podnikání vzbuzovalo pozitivní reakce, které ovlivňují nákupní náladu, zvyšují nákupní frekvenci a udržují zákazníky. Ten, kdo dokáže vyvolat nejlepší reakce u zákazníků, si nakloní jejich přízeň. Skvělé produkty mohou selhat, ale produkty, které lidé milují, nikdy nezklamou! Proto je klíčem k úspěchu v podnikání reakce na produkt, která je rozhodující pro jeho budoucnost.
Poznámka k nové daňové úpravě u knih od 2024 (0% DPH)
Knihy a další tiskoviny: Nulová sazba DPH: Knihy, obrázkové knihy, předlohy ke kreslení, omalovánky, brožury, hudebniny, a kartografické výrobky, včetně zvukového záznamu přednesu jejich obsahu, jsou od roku 2024 osvobozeny od daně s nárokem na odpočet daně.
Bez ohledu na formu: Tato nulová sazba se vztahuje jak na tištěné, tak elektronické publikace. Píšu to sem pro jistotu, protože se jedná o poměrně novou daňovou úpravu. Kdyby snad někdo váhal, zda to mám v e-shopu správně uvedeno s 0% DPH.
Položte jakýkoli dotaz na produkt a já vám rychle odpovím. Produkt znovu uvádět nemusíte, formulář je inteligentní, takže budu vědět, ke kterému produktu dotaz píšete.
499 Kč bez DPH