Můj klient v oblasti konzultačních služeb a poradenství vždy dostane to, co skutečně potřebuje. Minimum teorie a maximum praktických a použitelných návrhů, taktik a strategií. V první řadě řešíme strategii, následně zvolíme taktiky jak cílů dosáhnout.

Nabízím marketingové a obchodní konzultační služby, které se dají rozdělit do 6 navzájem propojených okruhů:

ikonka

Jsi tu poprvé? Začni malonákladově!

Mnoho mých dlouhodobých klientů začalo objednávkou Kritiky webu. Ve 40 minutách zjistíš, co tvé prezentaci na webu chybí a jakým způsobem se na různé aspekty tvé prezentace dívám. Jedná se o tu nejrychlejší a nejlevnější seznamku s mými schopnostmi.

  • Chceš konečně slyšet pravdu, co je s tvým webem špatně?
  • Cítíš, že tvůj web neprodává?
  • Chceš slyšet názor odborníka, který má za sebou stovky konzultací a postavených webů?
  • Chceš se rychleji a efektivněji rozhodovat v prioritách, co změnit, přizpůsobit nebo vylepšit?
pro koho ano

Pro koho je konzultace

Trpěliví

„Nečekáme hotovou strategii za hodinu.“

Když zasadíme strom, nemůžeme čekat ovoce na druhý den, nebo za měsíc. Počkáme, zda se v půdě uchytí a když budeme mít potvrzené, že to jde, zasadíme další. Podobně můžeme dosáhnout dlouhodobého růstu výnosů v podnikání.

Ambiciózní

„Chápeme, že čím vyšší cíle, tím vyšší úsilí.“

Na trhu již několik konkurencí máme. Standard našich služeb je na takové úrovni, jak dobře rozumíme situaci naší cílové skupiny a přizpůsobíme marketingovou komunikaci a obchodní proces tak, aby bylo vše jednoznačně srozumitelné. Metoda Proof & Benefit.

Vizionáři

„Nebojíme se investovat do budoucnosti.“

Chápeme, že jednorázové investice formou reklamy rychle zmizí a pokud není tento způsob veden od začátku strategicky, nemůžeme nikdy dosáhnout svého cíle. Investice do konzultace šetří čas se zkoušením taktik formou pokus omyl.

pro koho ne

Pro koho konzultace není

Netrpěliví

„Včera bylo pozdě.“

Chápu, že někdy jsou situace tak urgentní, že včera bylo pozdě. Dávám ale přednost domyšlené strategii před impulzivními radami. Nejsem automat na žvýkačky, ani továrna na čokoládu Willyho Wonky.

Rigidní

„Nám to tak vždy fungovalo.“

Věřím, že jsi svou firmu vybudoval a máš své zkušenosti. Z těch budu rád čerpat. Moje úloha ale není od toho, abych tě přemlouval ke komunikaci na sociálních sítích, kde se tví zákazníci vyskytují. K tomu raději doporučím knihu The Thank You Economy od Gary Vaynerchuk. Jakmile budeš připraven, kontaktuj mě.

Zaneprázdnění

„Nemáme na marketing čas.“

Jsi zavalený prací. Denně řešíš komplexní problémy. Komplexní problémy potřebují komplexní řešení. K takovým řešením budu potřebovat tvou součinnost. Neumím pracovat stylem – „nějak ten marketing vymysli, musím řešit zákazníky na prodejně.“

marketingový konzultant

6 účinných strategií ověřených 300 lety

Konzultaci provádím na základě historicky ověřených vzorců nákupního chování a nákupních intervalů. Každou segmentační strategii rozděluji podle aktuální situace v daném tržním prostředí, beru v úvahu demografické, geografické, psychografické a behaviorální vlivy.

Délku nákupního rozhodování, vliv tradic, ceny a vztah ke značkám. V produktové strategii hledám cesty jak zvýraznit užitné hodnoty produktu. V marketingové strategii vdechnu celé prezentaci smysl a směr, díky které si zákazníci značku oblíbí.

Vytvořím jeden intuitivní obchodní proces, díky kterému se zákazníci budou rádi vracet. Cenové hladiny přizpůsobím očekávání cílového segmentu na základě cenových map a analýzy konkurence. Získej pro svou značku strategii, která tě posune na další level.

ikonka

Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.

Kontaktní údaje

emailfilip@zsf.cz
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Kontaktní formulář