Pokud čas jsou peníze, mentoring je nejlepší investice
»
Mentoring

Mentoring pro firmy a podnikatele

Staňte se autoritou ve svém oboru a získejte náskok, který vaše konkurence už nikdy nedožene.

Jak mentoring funguje

marketing mentor

1. Seznámím se s vašimi požadavky a plány

V této fázi je pro mě klíčové zjistit, co si přejete, abych mohl s čistým svědomím nabídnout optimální řešení přizpůsobené vaší situaci. Tato onboardingová fáze má klíčový význam, neboť právě ona rozhoduje o průběhu a úspěchu naší spolupráce.
marketing mentor

2. Zavoláme si nebo se spojíme přes videohovor

Pokud spolupráce slibuje pozitivní výsledky, domluvíme se na nezávazný hovor kde vše probereme. Nikdy nekupujete zajíce v pytli a já nikdy neberu každého klienta bez rozmyslu.
marketing mentor

3. Mentoring může začít v pravidelných schůzkách

Pokud vše vypadá dobře, mentoring začne v nejbližším dohodnutém termínu. Týdně probíhají hodinové online schůzky, zaměřené na přímý postup ke stanoveným cílům.

Nejčastěji mentoruji

Zdravá výživa, doplňky stravy, služby gastronomie a cestovního ruchu.

Online magazíny, průvodce a komunitní projekty s vysokým potenciálem.

Odborné služby nabízené koncovým jednotlivcům, skupinám, nebo firmám.

Rychloobrátkové zboží s vysokou mírou konkurence.

Nabídka a prodej produktů vlastní výroby.

Prodej vybavení do domácnosti a na zahradu.

Prodej produktů cílených na děti a rodiče z oblasti zábavy a podpory zdraví.

Prodej originálního oblečení, šperků a stylových doplňků.

Mentoring plán a naše společná cesta

Každý den řeším nejsložitější výzvy při uvádění produktů na trh pro přední společnosti, střední podniky i jednotlivé podnikatele. Místo univerzálního přístupu, uplatňuji osvědčené procesy a scénáře, k vytvoření řešení, které skvěle propojí vaše silné stránky s potřebami vašich zákazníků. Prohlédněte si případové studie, které ilustrují úspěchy mých klientů v oblasti mentoringu. Dostaňte se blíže k výzvám, příležitostem, mému přístupu a výsledkům, které umožnily mým klientům naplno využít svůj potenciál.

Co na mentoringu získáte?

Určitě vás zajímá, jak vám mohu prostřednictvím mentoringu pomoci dosáhnout vašich cílů a jak přesně to bude fungovat, když se dáme dohromady. Každý triumf má svou strategii. Pomůžu vám ji formulovat, inovovat a uskutečnit.

1. Úžasné výsledky – rychleji než ostatní

Pro dosažení stavu, kdy marketing funguje, je třeba zvolit jednoduchou a účinnou cestu, která vám pomůže vyzrát na tento časově náročný proces. V této oblasti mám značné know-how a zkušenosti, protože pokud zrovna nementoruji, tak aktivně na sociálních sítích komunikuji a podporuji svou vlastní komunitu, publikuji obsah, prodávám a neustále testuji co funguje. Když radím, nevařím z vody, zakládám svá doporučení na výsledcích, které jsou veřejně ověřitelné a kterých jsem sám poctivě dosáhl.

2. Novinky na sociálních sítích už neutečou

S více než 20 lety zkušeností v marketingu dobře chápu, že být první je jistější cesta k úspěchu, než se snažit o dokonalost a přijít pozdě. Mnoho podnikatelů se omezuje touhou po dokonalosti, zatímco zákazníci ji často ani neocení.

Když mě získáte na svojí stranu jako mentora, budete mít zajištěný průběžný dohled nad aktuálními trendy na sociálních sítích, které dle vhodnosti využijeme ve vašem projektu. Být první je nepostradatelná ingredience, stejně jako čerstvost surovin v restauraci.

3. SEO strategie a linkbuilding

Naučím vás pracovat s klíčovými slovy a obsahem na webu tak:

  • abyste se sami dostali na zajímavé pozice ve vyhledávačích,
  • abyste mohli zapomenout na sliby špatných agentur,
  • abyste věděli, čím začít a neplýtvali časem při pokusech,
  • abyste měli na webu vše důležité a získali větší šanci zaujmout zákazníky i vyhledávače,
  • abyste už nikdy neváhali, která SEO technika je ideální.

4. Umělá inteligence ve službách marketingu

Naučím vás exkluzivní vychytávky, které umím dělat s umělou inteligencí a které nikomu ani na streamech neukazuji. Ukážu vám, jak pomocí A.I. provádím rutinní aktivity 100x rychleji a 100x lépe.

Pomůžu vám s texty pro web, e-maily, programováním a reklamou. Doslova vás naučím programovat do webu nejrůznější aplikace bez jakékoli předchozí znalosti programování.

5. Benchmark analýza konkurence

Sebereme vaší konkurenci vítr z plachet tím, že odkryjeme jejich nejsilnější karty a inspirujeme se tím, co funguje. Mnohdy přímo do vaší konkurence zavolám a živě vytáhnu zajímavé informace, které by konkurentovi nikdy nesdělili. Jinými slovy zjistíme, co jim nejvíc funguje a jak to dělají a tuto inspiraci využijeme k tvorbě vlastního originálního obsahu. Někdy konkurence těží z historických zákazníků a moc do kreativy neinvestuje, potom se brzy staneme my inspirací pro ně. Náš plán bude ale tak komplexní a automatizovaný, že nás už nikdy nedoženou. Stejně tak jako mě nikdo už dnes nedožene s marketingovým obsahem na YouTube a postavením #1 marketing show v ČR, která se doporučuje napříč odvětvími. Dělám rozhovory do českých médií a mé výukové materiály doporučují podnikatelské inkubátory v ČR. Má videa se promítají na základních, středních a vysokých školách, citují v diplomových pracích a referátech. Tohle se nestalo náhodou, je to výsledkem systematického a efektivního přístupu k tvorbě, distribuci a propagaci. Tyto principy zavedu i u vás, v rámci nákladově efektivního marketingu.

6. Neomezená e-mail podpora

Na tvém úspěchu mi opravdu záleží a proto budeme po celou dobu mentoringu komunikovat i mimo předepsané schůzky. Můžeš mi psát své úvahy a dotazy po e-mailu a já ti budu pomáhat ze všech sil.

Smartlux Group

Před zahájením spolupráce s Filipem stál náš podnik před několika klíčovými výzvami. Potřebovali jsme udělat větší zásah do naší značky a struktury nabízeného řešení, protože naše firma začala růst a chtěli jsme na trh vstoupit se zcela novým inovativním řešením automatického ovládání LED světel. Bylo nutné provést analýzu trhu, definovat ideálního zákazníka, vytvořit efektivní akviziční systém a postavit náš brand tak, aby byl synonymem pro kvalitní osvětlení kanceláří, které šetří energii, čas i peníze. Naše cíle zahrnovaly i zlepšení reputace bezdrátových systémů osvětlení a vytvoření konkrétního plánu návratnosti investic.
„Filip nám pomohl jasně definovat přínosy pro zákazníky a výrazně nám usnadnil oslovení nových zákazníků prostřednictvím webu a sociálních sítí.“
V jaké jsme byli situaci
Před zahájením spolupráce s Filipem stál náš podnik před několika klíčovými výzvami. Potřebovali jsme udělat větší zásah do naší značky a struktury nabízeného řešení, protože naše firma začala růst a chtěli jsme na trh vstoupit se zcela novým inovativním řešením. Bylo nutné provést analýzu trhu, definovat ideálního zákazníka, vytvořit efektivní akviziční systém a postavit náš brand tak, aby byl synonymem pro kvalitní osvětlení kanceláří, které šetří energii, čas i peníze. Naše cíle zahrnovaly i zlepšení reputace bezdrátových systémů osvětlení a vytvoření konkrétního plánu návratnosti investic.
Prvním krokem bylo ujasnění, kdo je na trhu našim ideálním zákazníkem, kdo je naše konkurence a co dělá pro získání nebo udržení svých zákazníků, jaké produkty nebo služby nabízí a proč. Dále jsme se zaměřili na definici cílových zákazníků a nalezení efektivních a nákladově nenáročných způsobů k jejich oslovení. V této části jsme zvolili obchodně organizační strukturu Buyers Role Model, dle doporučení Filipa. Řešili jsme také, jaká témata zvolit pro obsahový marketing a jak strukturovat rutiny k dosažení našich cílů.
Největším přínosem spolupráce je ujasnění a strukturování nabídky LED světel s novým inovativním systémem. Vytvořili jsme krátké a úderné věty, které efektivně popisují přínosy pro naše zákazníky. Dále jsme zdůraznili naše silné stránky, které konkurence nemá, a zlepšili faktory důvěryhodnosti na webu i při obchodním kontaktu. Konkrétně jsme zdůraznili praktické ovládání, úsporu energie díky stmívání, cirkadiální rytmus a monitoring. Naše nabídka je nyní schopna pokrýt jak cenově dostupné smart osvětlení do malých kanceláří, tak i individuální projekty s vysokou vizuální hodnotou. Před spoluprací s Filipem jsme v tom měli trochu chaos, ale mentoring nám každým týdnem usměrňoval naše činnosti do zcela jasného scénáře logických kroků, které mají dnes velmi pozitivní dopad na náš byznys.
Pokud máte spoustu nápadů a produkt nebo službu, kterou chcete nabídnout, pravděpodobně budete stát před problémem, čím začít a co ze začátku nedělat, abyste zbytečně nespálili drahocenný čas. S pomocí Filipa jsme už od startu systematicky pracovali na tom nejdůležitějším, což je naše „proč?“ a přínosy pro zákazníky. Následně jsme doladili způsob prezentace těchto přínosů a v poslední fázi jsme šli do terénu a přímo zákazníky oslovili, což mělo skvělé výsledky. Spolupráci s Filipem bychom doporučili každé firmě nebo podnikateli, která potřebuje usměrnit své fungování tak, aby rostla a zaváděla nové produkty a inovace na trh efektivně.

Glamping Resort

Před začátkem naší spolupráce byl Glamping Resort v počáteční fázi výstavby. Projekt pod vedením Ondřeje Tőrőka potřeboval jasně definovanou marketingovou strategii pro dosažení plné obsazenosti a zajištění spokojenosti zákazníků. Ondřej mě oslovil v tu pravou chvíli, kdy byl projekt ještě na úplném začátku, nebyl web, branding, obsahový plán ani strategie. Dalo by se doslova říci, že na zelené louce zatím nestál ani jeden stan.
„Filip odvedl vynikající práci. Na začátku jsme měli spoustu nápadů kam Glamping Resort nasměrovat a díky mentoringu jsme získali potřebný proces a cestu, kterou se vydat.“
V jaké jsme byli situaci
Před začátkem naší spolupráce byl Glamping Resort v počáteční fázi výstavby. Projekt potřeboval jasně definovanou marketingovou strategii pro dosažení plné obsazenosti a zajištění spokojenosti zákazníků.
Začali jsme analýzou konkurence pomocí mystery shoppingu, diskutovali o cenovém modelu a variantách ubytování. Vypracovali jsme plán pro sociální média a spolupráci s místními subjekty, jako jsou farmy a turistické atrakce. Součástí bylo i vytvoření vizuální identity, včetně loga a barevného schématu, a aktivace sociálních sítí pro efektivní komunikaci.
Během naší spolupráce se Filip zapojil do týmu Glamping Resortu, kde probíhala pravidelná týdenní setkání pro diskusi o strategii a plánování úkolů. Díky detailním informacím od konkurence a kreativním návrhům v oblasti obsahového marketingu jsme dosáhli významného pokroku. Vyvinuli jsme efektivní strategii tvorby obsahu pro správné cílové skupiny, a zavedli systém předprodeje ubytování pro první zákazníky.
Díky vytvořenému obsahovému modelu od Filipa, Glamping Resort nyní generuje vysoce kvalitní obsah vlastními silami, bez nutnosti spoléhat se na externí marketingové agentury. Tým je schopen samostatně řídit a upravovat obsahové plány a analyzovat klíčové příležitosti, což vede k neustálému zlepšování a rozvoji projektu. Tato spolupráce ukázala, jak efektivní a přínosný může být správně zaměřený mentoring. Filipova práce byla klíčová pro úspěch Glamping Resortu a může být stejně přínosná pro jakýkoliv podobný projekt.

MOBIS, spol. s r.o.

Solární boom s sebou přinesl značnou konkurenci v podobě nově vznikajících instalačních firem. Na trhu jsme sice už přes 30 let, ale s takto prudce rostoucí nabídkou na trhu se začaly zvyšovat náklady na reklamu i nám a tím se začala snižovat i její efektivita. Zaměřili jsme se proto na vzdělávání v oblasti SEO. Postupem času jsme však narazili na omezení způsobená nedostatkem zkušeností, a tak jsme začali hledat externí pomoc. Po shlédnutí několika videí na YouTube jsme se rozhodli oslovit Filipa.
„Tato spolupráce nám nejen otevřela dveře k hlubším znalostem v oblasti marketingu a SEO, ale také nám poskytla nástroje a strategie, díky kterým jsme rychlejší a lepší.“
V jaké jsme byli situaci
Jsme společnost MOBIS, a naše specializace je instalace fotovoltaických elektráren na klíč. Fotovoltaika je v současnosti často diskutovaným tématem, avšak solární boom přinesl s sebou i značnou konkurenci v podobě nově vznikajících instalačních firem. S rostoucí nabídkou se zvyšují i náklady na reklamu a snižuje se její efektivita. Rozhodli jsme se proto vydat jinou, podle našeho názoru udržitelnější, cestou v oblasti marketingu. Zaměřili jsme se na vzdělávání v oblasti SEO a začali jsme tuto strategii aplikovat na našich webových stránkách. Postupem času jsme však narazili na omezení způsobená nedostatkem zkušeností, a tak jsme začali hledat externí pomoc. Po shlédnutí několika videí na YouTube jsme se rozhodli pro spolupráci s Filipem Novákem.
Filip nás nejen naučil porozumět a aplikovat SEO, ale také nás vedl k tomu, abychom marketingu rozuměli komplexně. Cesta nebyla jednoduchá, ale můžeme upřímně říci, že naše investice se vyplatila. Na konci mentoringu jsme společně s Filipem vytvořili systém, který nám díky umělé inteligenci významně pomohl v oblasti lokálního SEO. Dosáhli jsme měřitelných výsledků v relativně krátkém čase, i když SEO je obvykle běh na dlouhou trať.
Na Filipovi si nejvíce ceníme jeho angažovanosti. Když mu na konci mentoringu zmíníte nápad, který by mohl fungovat, i když se může zdát jako hloupost, Filip se na dalším setkání vrátí s informacemi, že to zkoušel na svých webových stránkách a zjistil, že to pravděpodobně funguje. Jednoduše řečeno, Filip žije marketingem, má ho rád a snaží se jít do hloubky.
Osobně bych Filipa a jeho mentoring doporučil každému, kdo se chce v marketingu posunout dále. Ať už jste na jakékoliv úrovni, Filip vás, podle mého názoru, může posunout dále a co je nejdůležitější, stane se z vás nezávislá jednotka, schopná vytvářet vlastní marketingové strategie, a nebudete tak závislí na vysokých honorářích marketingových agentur, které často slibují mnoho, ale výsledky nedodají. Děkuji, Filipe, za pomoc. Byl jsem rád, že jsem tě mohl poznat jako člověka a mentora. Martin Svoboda, jednatel společnosti MOBIS, spol. s r.o.

RIVESTI s.r.o.

Majitelé společnosti RIVESTI s.r.o. z Olomouce se na mě obrátili s tím, že potřebují vylepšit web, marketing a osamostatnit se při vytváření obsahu, který demonstruje jejich práci a pomáhá zákazníkům dělat lepší a informované rozhodnutí při výběru dlažby, bazénu, koupelny, terasy a designu interiéru od A do Z.
„Spolupráce s Filipem nás poslala správným směrem. Předčila naše očekávání. A jestli Filipa doporučit dál? Určitě! Pokud se chcete posunout, běžte do toho!“
V jaké jsme byli situaci

Filipa jsme již před lety sledovali na YouTube v rámci marketingové show „Zeptej se Filipa“. Již tehdy nás svou produkcí a znalostmi zaujal a inspiroval. V době, kdy jsme dokončili náš nový web (rok 2022), přišel moment, kdy jsme potřebovali pomoci. Bylo potřeba nastavit ucelenou marketingovou strategii a posunout firmu dál. Svým stylem práce a zapálením, nám byl Filip blízký. Cena mentoringu byla pro nás přijatelná a tak jsme se rozhodli Filipa oslovit.

Nastavený proces mentoringu nám vyhovoval. Na startu nás Filip poznal a analyzoval. Důležitá pro nás byla pravidelnost konzultací a držení se nastaveného plánu. Líbilo se nám, že během mentoringu vzešlo od všech spousta myšlenek a nápadů, které se rozvíjely a posouvali nás dál. Filip nám dodal také odvahu, nebát se, vzít do ruky mobil a začít točit videa.

Po absolvování mentoringu jsme identifikovali své silné i slabé stránky. Naučili jsme se efektivitě a smysluplně rozdělovat práci v rámci týmu, změnili přístup k sociálním sítím, k tvorbě videí na YouTube, naučili se pracovat s grafikou a dalšími aplikacemi.

Spolupráce s Filipem nás poslala správným směrem. Předčila naše očekávání. Důležitou roli hrálo i naše samotné odhodlání učit se novým věcem. Jsme za tuto zkušenost moc rádi. A jestli Filipa doporučit dál? Určitě! Pokud se chcete posunout, běžte do toho!

Zdravý úklid s.r.o.

Michalův neotřelý přístup mě zaujal – uklízení pomocí správné a účinné chemie a individuální přístup ke každému zákazníkovi. Tento individuální přístup mohl firmě při správné marketingové komunikaci umožnit vyniknout na silně saturovaném trhu úklidových firem, kde navíc panovala značná cenová válka.
„Filip Novák je kreativní člověk a jeho dovednosti a znalosti v oblasti marketingu a obchodu jsou velmi mnohostranné. Během mentoringu naše nově založená firma akcelerovala na obrat 4 mil. Kč a ve finále jsme ji úspěšně prodali se ziskem.“
V jaké jsme byli situaci

První poptávka a setkání se odehrávalo z iniciativy Filipa. Filip potřeboval projektově řídit časově náročnou zakázku a s požadavkem spolupráce se nejprve obrátil on na mě. Díky mé pomoci jsme projekt dovedli do úspěšného konce. Filip je kreativní a velice odpovědný člověk a spolupráce s ním byla vynikající. Tím došlo k našemu prvnímu kontaktu.

Lokalita byla naším prvním dilematem – nevěděli jsme, kde je pro nás nejlepší začít s úklidovou firmou. Naštěstí nám Filip pomohl s rozborováním PPC a určením nákladů na reklamu. Díky jeho pomoci jsme se rozhodli změnit působnost z Prahy na Brno, protože náklady na PPC, pracovní sílu a dobu od realizace do uhrazení zakázky v Praze přesahovaly naši rozpočtovou hranici. Protože jsme si mohli dovolit maximální flexibilitu u nově založené firmy, vnímám tento krok za zcela klíčový pro další rozvoj, který brzy následoval.

Po změně lokality jsme se soustředili na kompletní marketingovou strategii. Díky Filipově pomoci jsme během jediného dne vybrali název společnosti – Zdravý úklid s.r.o. – a vytvořili jsme logo za pouhých 100 Kč s pomocí externích pracovníků. Společně s Filipem jsme psali texty a připravovali obsah pro kompletní webovou stránku na platformě WordPress. Filip následně doporučil zaregistroval všechny související sociální sítě a správně nám nastavil základ pro Facebook, Pinterest, Twitter, Instagram a další. Dále nám doporučil oblasti, kde můžeme publikovat články, a spustili jsme PPC reklamu. Díky jasně stanovenému postupu prací se nám podařilo během tří let zvyšovat obraty a dosáhnout částky 2,5 až 4 miliony korun. Kromě toho jsme rozšířili tým o 14 interních zaměstnanců specializujících se na úklid. V závěru jsme firmu úspěšně prodali se ziskem.

Osobně musím říct, že Filip Novák je velmi kreativní jedinec, který dokáže chápat širší souvislosti v podnikání. Jeho schopnosti a dovednosti v oblasti marketingu jsou překvapivě rozmanité. Co je ale nejlepší, je to, že pokud potřebujete vytvořit webovou stránku, PPC, branding nebo video, nemusíte hledat externí odborníky nebo agentury. S Filipem můžete toto vše vytvořit sami a to ve velmi vysoké kvalitě. Naše webová stránka se během jednoho roku dostala na přední pozice v organických výsledcích vyhledávání a to nejen jednou, ale dokonce obsadila čtyři pozice na první stránce. Díky tomu jsme byli schopni vypnout PPC během jednoho roku a ušetřit tak mezi 60 až 140 tisíci korun za reklamu.

Rare Places - Ondřej Filgas

Ondra mě oslovil s požadavkem systematizace marketingových aktivit, asistence při postavení byznys modelu a vytvoření rutin pro oslovování významných sponzorů a influencerů v odvětví. Bylo potřeba ze všech nápadů, které Ondra měl, vybrat ty, které dávají nejvíce smysl pro dosažení cílů, které jsme pro naše první 3 měsíce mentoringu zvolili. Ondra do projektu Rare Places investuje všechen svůj volný čas i finance a jeho hlavním cílem je zpřístupnit krásné architektonické stavby a místa české republiky tak, aby si je užila odborná a stejně tak i neodborná veřejnost. S Ondrou jsme podrobně rozebrali komerční potenciál služeb, které by definovaly jeden srozumitelný obchodní model. Tato část byla zcela klíčová pro pozdější významné spolupráce, strategické partnery, nebo oslovení generálního sponzora. Vytvořili jsme proces pro oslovení nových partnerů a nastavili měřitelný a udržitelný publikační plán v obsahové strategii. Během spolupráce vzniklo velké množství tabulek a rozborů, které v budoucnu zachrání projekt od vyklouznutí do slepých uliček. Udělalo mi velkou radost, že se v průběhu spolupráce Ondra dostal do emagazínu FORBES, kde s ním vyšel rozhovor, začal samostatně jednat s významnými partnery pro svůj projekt, získal první zakázku a další je v jednání a vyhrál 2. místo na mezinárodním veletrhu cestovního ruchu.
„Vynaložené finance do mentoringu s Filipem se zhodnotily v krátkém časovém horizontu optimalizací našich interních procesů.“
V jaké jsme byli situaci

Požádali jsme Filipa o pomoc s marketingovou a vývojovou stránkou projektu Rare Places. Ještě před oslovením jsme měli v plánu představit naši novou knihu Rare Places, ale po dlouhých hodinách rozmýšlení jsme se rozhodli využít tehdejší budget a energii pro vývoj projektu samotného (jak po marketingové stránce, lepší monetizaci projektu a obohacení sociálních sítí zajímavými spoluprácemi, apod).

Potřebovali jsme vše projít s někým, kdo má zkušenosti, větší přehled a dokáže nám poradit co nejvýhodnější strategii, která přinese co nejdříve ovoce. Vyvede nás ze slepých uliček a doporučí investovat na místa, která projektu pomůžou k jeho expanzi a budoucímu úspěchu.

Líbilo se mi, že od začátku spolupráce mělo vše systém, vše důležité se zapisovalo do sdílených Google tabulek, které hodně usnadňovaly orientaci ve fázích projektu a jednotlivých úkolech. Filip každý krok trpělivě vysvětloval a demonstroval na mnoha ukázkách z praxe. Každá schůzka se nahrávala, takže jsme si mohli záznamy z jakéhokoli mentoringu pouštět kdykoli. Pomohlo nám také, že z každé konzultace vzešlo mnoho nápadů na vylepšení, ze kterých se rovnou dělaly úkoly s termínem splnění, takže se vše posouvalo neskutečnou rychlostí kupředu.

Naučili jsme se samostatně provádět analýzu klíčových slov, průzkum trhu, oslovovat nové partnery, psát e-maily, ve kterých nebylo zbytečných vět a s tím vším nám Filip během celé spolupráce hodně pomáhal. Kromě mentoringu jsme mnoho věcí s Filipem vyřešili i přes e-maily a to mohu říct, že se nejednalo o žádné strohé odpovědi. Filip se našim tématům a dotazům naplno věnoval a e-mailová komunikace byla rychlá a orientovaná na náš růst a úspěšnost projektu.

Největším přínosem bylo vytvoření několika marketingových procesů, které jsme si vzali za své a i dnes je nadále rozvíjíme. Definovali jsme hlavní službu, vytvořili retenční strategii, zjednodušili obchodní proces a oslovovali nové strategické partnery.
Dokázali jsme dát projektu komerční smysl, vytvořila se první prezentace produktů, mediální balíčky a videoprodukce. Sepsala se smlouva s hlavními jednateli o distribuci podílu ve společnosti. Plánoval se kalendář obsahu. Aplikoval se proces pro akvizici nových zakázek. Začalo se naplno využívat potenciálu sociálních sítí. Dostali jsme se do časopisu FORBES, vyhráli jsme ocenění na mezinárodním veletrhu cestovního ruchu a díky komunitě, kterou jsme tvořili jsme na HitHitu vybrali 234 045 Kč na naši novou knihu Rare Places Bedekr. Vynaložené finance do mentoringu s Filipem nám pomohly se v krátkém časovém horizontu pohnout kupředu a optimalizovat naše interní procesy.

Spolupracovat s Filipem se vyplatí těm, kteří potřebují dát svému podnikání systém a udělat změny tam, kde jsou nejvíc potřeba. Tak, aby vše fungovalo. My, jako mladý startup jsme od Filipa vytěžili velké know-how i nad rámec toho, co jsme od spolupráce očekávali a proto každému doporučuji využít Filipa dokud to jde. Díky systematizaci a automatizaci marketingového a obchodního procesu jsme se přestali fixovat na provádění časově náročných rutinních činností, ale získali čas, ve kterém se soustředíme na další růst.

Filip Novák ZeptejSeFilipa

Spojíme síly a začnou se dít věci

„Společně se posuneme dál, než každý sám za sebe. Když máte toho správného a zkušeného člověka, se kterým můžete probrat cokoli, věci se pohnou násobně vyšší rychlostí k vysněnému cíli.“

Objednávka mentoringu

Za svůj život jsem vybudoval několik úspěšných firem a některé z nich prodal. Mými rukami prošlo mnoho podnikatelů u kterých jsem zažil stovky složitých situací, které se na trhu musely řešit. Můj rozhled je široký, dokážu najít propojení a vidět návaznosti v nákupním chování, stejně jako odhalovat příležitosti, které ostatní nevidí.

Každý úspěch začíná prvním krokem – ten váš nyní spočívá ve vyplnění a odeslání tohoto formuláře.