Mentoring pro firmy a podnikatele
Jak mentoring funguje

1. Seznámím se s vašimi požadavky a plány

2. Zavoláme si nebo se spojíme přes videohovor

3. Mentoring může začít v pravidelných schůzkách
Nejčastěji mentoruji
Zdravá výživa, doplňky stravy, služby gastronomie a cestovního ruchu.
Online magazíny, průvodce a komunitní projekty s vysokým potenciálem.
Odborné služby nabízené koncovým jednotlivcům, skupinám, nebo firmám.
Rychloobrátkové zboží s vysokou mírou konkurence.
Nabídka a prodej produktů vlastní výroby.
Prodej vybavení do domácnosti a na zahradu.
Prodej produktů cílených na děti a rodiče z oblasti zábavy a podpory zdraví.
Prodej originálního oblečení, šperků a stylových doplňků.
Mentoring plán a naše společná cesta
Co na mentoringu získáte?
1. Úžasné výsledky – rychleji než ostatní
2. Novinky na sociálních sítích už neutečou
S více než 20 lety zkušeností v marketingu dobře chápu, že být první je jistější cesta k úspěchu, než se snažit o dokonalost a přijít pozdě. Mnoho podnikatelů se omezuje touhou po dokonalosti, zatímco zákazníci ji často ani neocení.
Když mě získáte na svojí stranu jako mentora, budete mít zajištěný průběžný dohled nad aktuálními trendy na sociálních sítích, které dle vhodnosti využijeme ve vašem projektu. Být první je nepostradatelná ingredience, stejně jako čerstvost surovin v restauraci.
3. SEO strategie a linkbuilding
Naučím vás pracovat s klíčovými slovy a obsahem na webu tak:
- abyste se sami dostali na zajímavé pozice ve vyhledávačích,
- abyste mohli zapomenout na sliby špatných agentur,
- abyste věděli, čím začít a neplýtvali časem při pokusech,
- abyste měli na webu vše důležité a získali větší šanci zaujmout zákazníky i vyhledávače,
- abyste už nikdy neváhali, která SEO technika je ideální.
4. Umělá inteligence ve službách marketingu
Naučím vás exkluzivní vychytávky, které umím dělat s umělou inteligencí a které nikomu ani na streamech neukazuji. Ukážu vám, jak pomocí A.I. provádím rutinní aktivity 100x rychleji a 100x lépe.
Pomůžu vám s texty pro web, e-maily, programováním a reklamou. Doslova vás naučím programovat do webu nejrůznější aplikace bez jakékoli předchozí znalosti programování.
5. Benchmark analýza konkurence
6. Neomezená e-mail podpora
Na tvém úspěchu mi opravdu záleží a proto budeme po celou dobu mentoringu komunikovat i mimo předepsané schůzky. Můžeš mi psát své úvahy a dotazy po e-mailu a já ti budu pomáhat ze všech sil.

RIVESTI s.r.o.

Filipa jsme již před lety sledovali na YouTube v rámci marketingové show „Zeptej se Filipa“. Již tehdy nás svou produkcí a znalostmi zaujal a inspiroval. V době, kdy jsme dokončili náš nový web (rok 2022), přišel moment, kdy jsme potřebovali pomoci. Bylo potřeba nastavit ucelenou marketingovou strategii a posunout firmu dál. Svým stylem práce a zapálením, nám byl Filip blízký. Cena mentoringu byla pro nás přijatelná a tak jsme se rozhodli Filipa oslovit.
Nastavený proces mentoringu nám vyhovoval. Na startu nás Filip poznal a analyzoval. Důležitá pro nás byla pravidelnost konzultací a držení se nastaveného plánu. Líbilo se nám, že během mentoringu vzešlo od všech spousta myšlenek a nápadů, které se rozvíjely a posouvali nás dál. Filip nám dodal také odvahu, nebát se, vzít do ruky mobil a začít točit videa.
Po absolvování mentoringu jsme identifikovali své silné i slabé stránky. Naučili jsme se efektivitě a smysluplně rozdělovat práci v rámci týmu, změnili přístup k sociálním sítím, k tvorbě videí na YouTube, naučili se pracovat s grafikou a dalšími aplikacemi.
Spolupráce s Filipem nás poslala správným směrem. Předčila naše očekávání. Důležitou roli hrálo i naše samotné odhodlání učit se novým věcem. Jsme za tuto zkušenost moc rádi. A jestli Filipa doporučit dál? Určitě! Pokud se chcete posunout, běžte do toho!

Zdravý úklid s.r.o.

První poptávka a setkání se odehrávalo z iniciativy Filipa. Filip potřeboval projektově řídit časově náročnou zakázku a s požadavkem spolupráce se nejprve obrátil on na mě. Díky mé pomoci jsme projekt dovedli do úspěšného konce. Filip je kreativní a velice odpovědný člověk a spolupráce s ním byla vynikající. Tím došlo k našemu prvnímu kontaktu.
Lokalita byla naším prvním dilematem – nevěděli jsme, kde je pro nás nejlepší začít s úklidovou firmou. Naštěstí nám Filip pomohl s rozborováním PPC a určením nákladů na reklamu. Díky jeho pomoci jsme se rozhodli změnit působnost z Prahy na Brno, protože náklady na PPC, pracovní sílu a dobu od realizace do uhrazení zakázky v Praze přesahovaly naši rozpočtovou hranici. Protože jsme si mohli dovolit maximální flexibilitu u nově založené firmy, vnímám tento krok za zcela klíčový pro další rozvoj, který brzy následoval.
Po změně lokality jsme se soustředili na kompletní marketingovou strategii. Díky Filipově pomoci jsme během jediného dne vybrali název společnosti – Zdravý úklid s.r.o. – a vytvořili jsme logo za pouhých 100 Kč s pomocí externích pracovníků. Společně s Filipem jsme psali texty a připravovali obsah pro kompletní webovou stránku na platformě WordPress. Filip následně doporučil zaregistroval všechny související sociální sítě a správně nám nastavil základ pro Facebook, Pinterest, Twitter, Instagram a další. Dále nám doporučil oblasti, kde můžeme publikovat články, a spustili jsme PPC reklamu. Díky jasně stanovenému postupu prací se nám podařilo během tří let zvyšovat obraty a dosáhnout částky 2,5 až 4 miliony korun. Kromě toho jsme rozšířili tým o 14 interních zaměstnanců specializujících se na úklid. V závěru jsme firmu úspěšně prodali se ziskem.
Osobně musím říct, že Filip Novák je velmi kreativní jedinec, který dokáže chápat širší souvislosti v podnikání. Jeho schopnosti a dovednosti v oblasti marketingu jsou překvapivě rozmanité. Co je ale nejlepší, je to, že pokud potřebujete vytvořit webovou stránku, PPC, branding nebo video, nemusíte hledat externí odborníky nebo agentury. S Filipem můžete toto vše vytvořit sami a to ve velmi vysoké kvalitě. Naše webová stránka se během jednoho roku dostala na přední pozice v organických výsledcích vyhledávání a to nejen jednou, ale dokonce obsadila čtyři pozice na první stránce. Díky tomu jsme byli schopni vypnout PPC během jednoho roku a ušetřit tak mezi 60 až 140 tisíci korun za reklamu.

Rare Places - Ondřej Filgas

Požádali jsme Filipa o pomoc s marketingovou a vývojovou stránkou projektu Rare Places. Ještě před oslovením jsme měli v plánu představit naši novou knihu Rare Places, ale po dlouhých hodinách rozmýšlení jsme se rozhodli využít tehdejší budget a energii pro vývoj projektu samotného (jak po marketingové stránce, lepší monetizaci projektu a obohacení sociálních sítí zajímavými spoluprácemi, apod).
Potřebovali jsme vše projít s někým, kdo má zkušenosti, větší přehled a dokáže nám poradit co nejvýhodnější strategii, která přinese co nejdříve ovoce. Vyvede nás ze slepých uliček a doporučí investovat na místa, která projektu pomůžou k jeho expanzi a budoucímu úspěchu.
Líbilo se mi, že od začátku spolupráce mělo vše systém, vše důležité se zapisovalo do sdílených Google tabulek, které hodně usnadňovaly orientaci ve fázích projektu a jednotlivých úkolech. Filip každý krok trpělivě vysvětloval a demonstroval na mnoha ukázkách z praxe. Každá schůzka se nahrávala, takže jsme si mohli záznamy z jakéhokoli mentoringu pouštět kdykoli. Pomohlo nám také, že z každé konzultace vzešlo mnoho nápadů na vylepšení, ze kterých se rovnou dělaly úkoly s termínem splnění, takže se vše posouvalo neskutečnou rychlostí kupředu.
Naučili jsme se samostatně provádět analýzu klíčových slov, průzkum trhu, oslovovat nové partnery, psát e-maily, ve kterých nebylo zbytečných vět a s tím vším nám Filip během celé spolupráce hodně pomáhal. Kromě mentoringu jsme mnoho věcí s Filipem vyřešili i přes e-maily a to mohu říct, že se nejednalo o žádné strohé odpovědi. Filip se našim tématům a dotazům naplno věnoval a e-mailová komunikace byla rychlá a orientovaná na náš růst a úspěšnost projektu.
Největším přínosem bylo vytvoření několika marketingových procesů, které jsme si vzali za své a i dnes je nadále rozvíjíme. Definovali jsme hlavní službu, vytvořili retenční strategii, zjednodušili obchodní proces a oslovovali nové strategické partnery.
Dokázali jsme dát projektu komerční smysl, vytvořila se první prezentace produktů, mediální balíčky a videoprodukce. Sepsala se smlouva s hlavními jednateli o distribuci podílu ve společnosti. Plánoval se kalendář obsahu. Aplikoval se proces pro akvizici nových zakázek. Začalo se naplno využívat potenciálu sociálních sítí. Dostali jsme se do časopisu FORBES, vyhráli jsme ocenění na mezinárodním veletrhu cestovního ruchu a díky komunitě, kterou jsme tvořili jsme na HitHitu vybrali 234 045 Kč na naši novou knihu Rare Places Bedekr. Vynaložené finance do mentoringu s Filipem nám pomohly se v krátkém časovém horizontu pohnout kupředu a optimalizovat naše interní procesy.
Spolupracovat s Filipem se vyplatí těm, kteří potřebují dát svému podnikání systém a udělat změny tam, kde jsou nejvíc potřeba. Tak, aby vše fungovalo. My, jako mladý startup jsme od Filipa vytěžili velké know-how i nad rámec toho, co jsme od spolupráce očekávali a proto každému doporučuji využít Filipa dokud to jde. Díky systematizaci a automatizaci marketingového a obchodního procesu jsme se přestali fixovat na provádění časově náročných rutinních činností, ale získali čas, ve kterém se soustředíme na další růst.

Spojíme síly a začnou se dít věci
„Ve dvou se posuneme dál, než každý sám za sebe. Když máte toho správného a zkušeného člověka, se kterým můžete probrat cokoli, věci se hnou násobně vyšší rychlostí k vysněnému cíli.“
- Určeno spíše pro jednotlivce. Maximálně 2–3 osoby v rámci skupinového mentoringu.
- Online stream, nebo osobně dohodou.
- Cena, termín a časová náročnost na dotaz.
- Mentoring je individuálně zaměřená práce, hodí se pro jednoho člověka.