Byznys je závod, konzultace váš spolehlivý pit stop
»
Konzultace

Marketingové konzultace

Konzultace jsou pro klienty, kteří potřebují rychlou poradu s odborníkem nad tématy, které nepočkají. Hodí se pro situace, kdy čas tlačí a za 1–2 hodinky je hotovo.
Flexibilní termíny

Žádné dlouhé čekací doby. Nabídnu vám nejbližší termín do 24 hodin a jdeme na to!

Už to nepočká

Hodí se při hledání odpovědí na odborná témata, v případech, kdy se chcete rychle pohnout z místa.

Profesionalita a diskrétnost

Dodržet obchodní tajemství je samozřejmostí, stejně jako mluvit pouze o tom, čemu rozumím.

Jak to chodí na konzultacích

marketing mentor

1. Seznámím se s vašimi požadavky a plány

V této fázi je pro mě klíčové zjistit, co si přejete, abych mohl s čistým svědomím nabídnout optimální řešení přizpůsobené vaší situaci. Tato onboardingová fáze má klíčový význam, neboť právě ona rozhoduje o průběhu a úspěchu naší spolupráce.
marketing mentor

2. Pro další upřesnění si napíšeme nebo zavoláme

Pokud spolupráce slibuje pozitivní výsledky, upřesníme si vaše cíle a očekávání. Nekupujete zajíce v pytli a já neberu každého bez rozmyslu. Musíme si vyhovovat, znát důvody našich cílů a být aktivní pro jejich efektivní dosažení.
marketing mentor

3. Konzultace může začít v domluveném termínu

Po zaplacení faktury závazně počítám s konzultací v dohodnutém termínu.

Konzultace nebo mentoring?

marketing show ZeptejSeFilipa

Každý den řeším nejsložitější výzvy při uvádění produktů na trh pro přední společnosti, střední podniky i jednotlivé podnikatele. Místo univerzálního přístupu, uplatňuji osvědčené procesy a scénáře, k vytvoření řešení, které skvěle propojí vaše silné stránky s potřebami vašich zákazníků.

Prohlédněte si případové studie, které ilustrují úspěchy mých klientů v oblasti mentoringu. Dostaňte se blíže k výzvám, příležitostem, mému přístupu a výsledkům, které umožnily mým klientům naplno využít svůj potenciál.

Co můžete na konzultaci získat?

Každý podnikatel, který se intenzivně nevěnuje digitálnímu marketingu, by se měl alespoň jednou za půl roku obrátit na marketingového odborníka a svou situaci s ním probrat. Zaspat dobu stojí více nákladů, než konzultace a pro některé podnikatele může nedůsledný přístup znamenat i jejich konec.
Filip Novák ZeptejSeFilipa

Marketing je jako bonboniéra

„Vyberte si na co máte chuť a já vymyslím postup, aby to co nejlépe chutnalo vašim zákazníkům.“

Poptávka po konzultaci

Odesláním poptávky se k ničemu nezavazujete. Detaily budou upřesněny v e-mailové komunikaci. Rovněž vás budu informovat o volných termínech, pokud je vámi navrhovaný termín již obsazen.