Můj klient v oblasti konzultačních služeb a poradenství vždy dostane to, co skutečně potřebuje. Minimum teorie a maximum praktických a použitelných návrhů, taktik a strategií. V první řadě řešíme strategii, následně zvolíme taktiky jak cílů dosáhnout.

Nabízím marketingové a obchodní konzultační služby, které se dají rozdělit do 6 navzájem propojených okruhů:

ikonka

Marketingová a obchodní konzultace

3.000 Kč/hodina bez DPH.
(platba předem v Kč, EUR, nebo USD)

  • Diagnostika business plánu před konzultací zdarma.
  • Úvodní konzultace trvá 2 hodiny. Platba 100 % předem.
  • Úvodní konzultace neslouží  k vyřešení celé strategie, je jejím prvním krůčkem. Úvodní konzultace je analytického charakteru, budu se tě hodně ptát. Budeme řešit cíle projektu, tvé ambice, zákazníky, prostředky, konkurenci, příležitosti a hrozby v tržním procesu.
  • Dle dohody (obvykle do týdne) obdržíš zápis z úvodní konzultace a doporučení dalšího postupu.
  • Konzultace je platba za zkratku, protože se bavíš s člověkem, který má za sebou stovky projektů, marketingových strategií, propadů i vítězství. Získáš tím čas, který bys jinak musel spotřebovat způsobem „pokus/omyl“.
  • Nastavení celkové strategie (segmentační, produktové, marketingové, obchodní, cenové a GTM) se pohybuje od 200.000 Kč bez DPH dle rozsahu projektu.
  • Zpracování jednotlivé strategie se pohybuje od 30.000 Kč bez DPH dle rozsahu projektu.

Účelem mojí konzultace není „konzultovat“, ale najít to nejlepší řešení, určit priority a uvést věci do pohybu.

Jasná pravidla = 100% spokojenost

  • Místo a forma setkání je na tobě. Mobil, osobně, soukromý live stream.
  • Ctím 100% diskrétnost a s nikým nesdílím vaše firemní ani soukromá data. Co si na konzultaci řekneme, je jen mezi námi.
  • Vybraným projektům mohu nabídnout individuální sazbu (studentské projekty, nadace, organizace pro podporu vzdělávání).
  • Nasměruji tok tvých myšlenek správným směrem a určíme priority projektu.
  • Zaměříme se na 3 hlavní pilíře – lidi, procesy a produkty.
  • Z každé konzultace obdržíš zápis, doporučení a další kroky pro růst tvého podnikání.
pro koho ano

Pro koho je konzultace

Vytrvalí

„Nečekáme hotovou strategii za hodinu.“

Když zasadíme strom, nemůžeme čekat ovoce na druhý den, nebo za měsíc. Počkáme, zda se v půdě uchytí a když budeme mít potvrzené, že to jde, zasadíme další. Podobně můžeme dosáhnout dlouhodobého růstu výnosů v podnikání.

Ambiciózní

„Chápeme, že čím vyšší cíle, tím vyšší úsilí.“

Na trhu již několik konkurencí máme. Standard našich služeb je na takové úrovni, jak dobře rozumíme situaci naší cílové skupiny a přizpůsobíme marketingovou komunikaci a obchodní proces tak, aby bylo vše jednoznačně srozumitelné. Metoda Proof & Benefit.

S jasnou vizí

„Nebojíme se investovat do budoucnosti.“

Chápeme, že jednorázové investice formou reklamy rychle zmizí a pokud není tento způsob veden od začátku strategicky, nemůžeme nikdy dosáhnout svého cíle. Investice do konzultace šetří čas se zkoušením taktik formou pokus omyl.

pro koho ne

Pro koho konzultace není

Netrpěliví

„Včera bylo pozdě.“

Chápu, že někdy jsou situace tak urgentní, že včera bylo pozdě. Dávám ale přednost domyšlené strategii před impulzivními radami. Nejsem automat na žvýkačky, ani továrna na čokoládu Willyho Wonky.

Rigidní

„Nám to tak vždy fungovalo.“

Věřím, že jsi svou firmu vybudoval a máš své zkušenosti. Z těch budu rád čerpat. Moje úloha ale není od toho, abych tě přemlouval ke komunikaci na sociálních sítích, kde se tví zákazníci vyskytují. K tomu raději doporučím knihu The Thank You Economy od Gary Vaynerchuk. Jakmile budeš připraven, kontaktuj mě.

Zaneprázdnění

„Nemáme na marketing čas.“

Jsi zavalený prací. Denně řešíš komplexní problémy. Komplexní problémy potřebují komplexní řešení. K takovým řešením budu potřebovat tvou součinnost. Neumím pracovat stylem – „nějak ten marketing vymysli, musím řešit zákazníky na prodejně.“

marketingový konzultant

6 účinných strategií ověřených 300 lety

Konzultaci provádím na základě historicky ověřených vzorců nákupního chování a nákupních intervalů. Každou segmentační strategii rozděluji podle aktuální situace v daném tržním prostředí, beru v úvahu demografické, geografické, psychografické a behaviorální vlivy.

Délku nákupního rozhodování, vliv tradic, ceny a vztah ke značkám. V produktové strategii hledám cesty jak zvýraznit užitné hodnoty produktu. V marketingové strategii vdechnu celé prezentaci smysl a směr, díky které si zákazníci značku oblíbí.

Vytvořím jeden intuitivní obchodní proces, díky kterému se zákazníci budou rádi vracet. Cenové hladiny přizpůsobím očekávání cílového segmentu na základě cenových map a analýzy konkurence. Získej pro svou značku strategii, která tě posune na další level.

ikonka tečka oddělovač stránky

Pro začátek mi napiš stručné představení sebe a svého projektu na e-mail

Kontaktní údaje

emailfilip@zsf.cz
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Objednávka konzultace