Na začátku jsme jednou byli všichni. Nikde ale není psáno, že na tohle musíte být sami.
A
Překonejte rannou fázi budování své značky
Fáze budování základu značky, testování nabídky a nastavení prioritních procesů
Typické znaky rané fáze podnikání
- Ještě jste si neudělali průzkum trhu a váháte, komu přesně byste svůj produkt měli nabízet?
- Máte představu o distribučních kanálech, ale zatím nemáte jasno v tom, jak produkt komunikovat?
- Zdroje příjmů ani cenovou politiku zatím nemáte definované – jste teprve ve fázi úvah a odhadů?
- Pracujete s omezeným rozpočtem, který sice pokryje rozjezd, ale nepostačí k realizaci celé vize?
- Ještě ladíte podobu produktu a nejste si jisti, co zákazníci skutečně potřebují?
Výzva
A
„Chceme začít s jasným plánem. Stanovit si priority a zvolit cestu, která k nám přivede zákazníky.“
Nezávazná 15 min. konzultace
Každý úspěch začíná prvním krokem – ten váš nyní spočívá ve vyplnění a odeslání tohoto formuláře. Nezávazně si zavoláme a za 15 minut bude jasno, jakou cestou pokračovat.
Po obdržení vaší nezávazné poptávky vás budu kontaktovat s nabídkou termínu pro zavolání. Tento hovor je neplacený a nezávazný. Pokud se v hovoru dohodneme, smlouva o poskytnutí služby je uzavřena až po odsouhlasení nabídky e-mailem.