blank

Facebook reklama na nové fanoušky

Facebook reklama lze vytvořit velmi výhodně a levně. V dnešní exkluzivní 99. Minutovce vám ukážu ultra rychlý návod na nastavení Facebook reklamy, která cílí na nové fanoušky (uživatele, kteří po zhlédnutí reklamy pravděpodobně kliknou na „To se mi líbí“).

Návod na Facebook reklamu jsem vytvořil tak, aby jste si jednotlivé části mohli zastavovat a nastavovat se mnou svým tempem. Celkové video vyšlo na krásnou 1 minutu, takže ty, kteří již něco z postupu znají nebude zdržovat.

Tajemství nejlevnější Facebook reklamy spočívá v její následné optimalizaci. Pro další konzultace jsem k dispozici na https://zsf.cz

Líbí se vám můj návod? Dejte Lajka!

blank

Jak správně plánovat kampaně

Chcete zjistit, jak správně plánovat kampaně? Zapomeňte na to, čím ji budete realizovat a zaměřte se nejdříve na svůj Cíl. Co kampaní chcete sdělit? Jakou myšlenku chcete zanechat v hlavách své cílové skupiny? Až potom udělejte strategii, čili cestu, jakým způsobem toho dosáhnete ve spojení s výběrem správného nástroje.

blank

Marketingová kampaň bez cíle je jako bota bez podrážky.

blank

Jak zlevnit CPC v Google Adwords

CPC (cost per click) v Google Adwords lze optimalizovat a já vám ukážu jak. Dnešní díl je o snížení ceny za proklik v Google Adwords.

Optimalizace nákladů za proklik (CPC)

Chcete mít vysoce konverzní a nízko-nákladovou reklamu v Adwords? Vadí vám vysoká cena prokliku? Sledujte dál, dnes to bude o placených reklamách v Google.

Základy cílení v Adwords

➜ Dobře strukturovanou reklamní kampaň
➜ Cílit na správné množství relevantních klíčových slov
➜ Vytvořit lákavé reklamy
➜ Nastavit správně útratu

Skóre kvality

Hodnotu kvality skóre ovlivňuje:
➜ Relevance landing page
➜ Kvalita landing page

Což přímo ovlivňuje cenu za proklik. Z toho plyne, že optimalizací landing page můžete ušetřit, zatímco zlepšujete své konverze.

Optimalizace landing page

Kvality score je jeden z nejdůležitějších ukazatelů v Google Adwords. Reklamy z kvality skore 6 a více mají o 16-50% levnější CPC, oproti reklamám s kvality skore nižším než 4 mají o 25 – 400% dražší CPC. Průměrná hodnota kvality skore pro small business je 5/10. Velmi vzácně uvidíte kvality score vyšší jak 3, když nemáte relevantní landing page.

Jak udělat landing page více relevantní

Klient různých fázích nákupního rozhodnutí vyhledává odlišná klíčová slova.

➜ Informativní klíčová slova (druhy střech, výroba židle)
➜ Srovnávací klíčová slova (lednička Bosh XY Vs. lednička Zanussi XY)
➜ Transakční klíčová slova (Bosh XY cena)

Nikdo neřekl, že musíte vytvářet pouze reklamy, které cílí na poslední transakční klíčová slova. Na výrazy, které jsou orientované na porovnávání zboží cílí méně obchodů, protože jsou netrpěliví a chtějí konverze.

Na co cílit na landing page?

Vytvořte více reklamních kampaní a s různými landing pages proveďte cílení na různé fáze nákupního rozhodnutí.

blank

Fluktuace CPC během roku

Vliv sezóny na cenu za proklik (CPC) je běžný. V některém období je fluktuace (pohyby nahoru a dolů) u ceny výraznější, protože se např. jedná o sezónu, kdy mnohem více firem inzeruje a proto je cena za proklik na reklamu vyšší.

Sezonnost a změna cpc má přímou souvislost. Je proto lepší myslet i na SEO, nebo investice do budování vztahů se zákazníky proto, aby vás vysoké ceny během sezóny nezaskočily.

blank

Facebook reklamy jsou 2x levnější

Nejenom, že vaše fanoušky již zajímá váš projekt a obsah, který sdílíte.

Facebook má 2x levnější CPC oproti Adwords

Je dokázáno, že lidem, kteří již mají o vaši značku zájem je mnohem snazší prodat. Ukažte, že vám na fanoušcích záleží a nebojte se zacílit reklamu i na ně v tu správnou chvíli.

Cílení na fanoušky Facebook stránky je efektivní

Je více efektivní zacílit reklamu na své fanoušky na Facebooku pomocí Facebook reklam. Získáte 2x levnější CPC a 2x větší dosah, oproti jiným placeným reklamám.