in

Online kurz za cenu jednoho Starbucks kafe

Hodnota, kterou můžete zmenšit, nebo zvýšit přirovnáním

Chcete zvýraznit nízkou cenu vašeho online školení? Můžete použít přirovnání, k produktu v této cenové hladině. Váš zákazník si může snadno představit, o jakou finanční hodnotu se jedná.

Představte si, že budete prodávat online kurz, nebo e-book za 100 Kč. Můžete tuto částku přirovnat k jednomu Starbucks kafe.

Naopak, když dáváte slevu, můžete stejným způsobem vizualizovat ušetřené peníze k nějakému relevantnímu produktu.

Např. Kupte si čtyři pomazánky dle vašeho výběru a ušetříte si na celý chleba.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Facebook komentáře

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote