Facebook pixel

Zkrácená definice:

Facebook pixel je kód, který můžete umístit na svůj web, aby sledoval návštěvníky a měřil účinnost vašich reklam na Facebooku.

Úplná definice:

Facebook pixel je analytický nástroj, který umožňuje sledování návštěvníků vašeho webu a měření účinnosti vašich reklam na Facebooku. Tento nástroj využívá malý kus javascriptového kódu, který můžete umístit na svůj web. S jeho pomocí můžete sledovat konverze, optimalizovat reklamy, vytvářet cílené publikum pro budoucí reklamy a znovu oslovovat kvalifikované návštěvníky vašeho webu.

Příklady z reálné situace:

  1. E-shop používá Facebook pixel k sledování návštěvníků, kteří přidají produkt do košíku, ale nakonec nedokončí nákup. Tyto informace mohou být využity pro remarketingovou kampaň zaměřenou na tyto návštěvníky.
  2. Marketér používá Facebook pixel k měření konverzí z reklam na Facebooku a k přizpůsobení své reklamní strategie na základě získaných údajů.

Špatné použití nebo pochopení výrazu:

Pokud není Facebook pixel správně implementován na webové stránce, mohou být data nesprávná nebo neúplná, což může vést k neefektivním reklamním strategiím.

Otázky k zamyšlení:

  1. Jak mohu využít Facebook pixel k měření účinnosti mých reklam na Facebooku?
  2. Jaké informace mohu získat pomocí Facebook pixelu o návštěvnících mého webu?
  3. Jak mohu použít data z Facebook pixelu k vytváření cílených publik pro budoucí reklamní kampaně?

Citát:

„Dobře zaměřená reklama je přesnější než střela od lukostřelce.“ – Philip Kotler

Přeloženo z originálního citátu: „Good targeting is more accurate than a marksman’s bullet.“ – Philip Kotler.

Picture of Filip Novák

Filip Novák

Oblasti marketingu se věnuji více než dvě dekády. Rád pomohu i vám prostřednictvím konzultací, mentoringu nebo školení.

Kniha Opakovaný prodej

„Nejlepší firmy prodávají opakovaně, zatímco ostatní jen hledají nové zákazníky.“

Kniha obsahuje:

Objednejte si knihu!