YouTube

Zkrácená definice:

YouTube je online platforma pro sdílení a prohlížení videí.

Úplná definice:

YouTube je největší online platforma pro sdílení a prohlížení videí. Umožňuje uživatelům nahrávat, sledovat, hodnotit, sdílet a komentovat videa různých žánrů. Marketéři mohou využít YouTube k vytváření a sdílení videí, které mohou posílit povědomí o značce, ukázat produkty v akci, poskytnout vzdělávací obsah nebo podpořit zákaznický servis. YouTube je také důležitým nástrojem pro SEO a reklamu.

Příklady z reálné situace:

  1. Společnost vyrábějící sportovní vybavení publikuje na YouTube vzdělávací videa s návody na použití svých produktů.
  2. Mobilní operátor používá YouTube k sdílení reklamních videí, které prezentují jeho nejnovější nabídky a služby.

Špatné použití nebo pochopení výrazu:

Publikace nekvalitních videí nebo nedostatečné interakce s komentáři a dotazy od uživatelů může vést k negativnímu vnímání značky.

Otázky k zamyšlení:

  1. Jaké druhy videí by mohly zaujmout mou cílovou skupinu na YouTube?
  2. Jak mohu využít YouTube k posílení povědomí o mé značce a zvýšení angažovanosti?
  3. Jak mohu optimalizovat moje videa pro vyhledávání na YouTube?

Citát:

„Marketing je o hodnotách. Jde o to, kdo jsme a kdo chceme být.“ – Steve Jobs

Přeloženo z originálního citátu: „Marketing is about values. It’s a complicated and noisy world, and we’re not going to get a chance to get people to remember much about us. No company is. So we have to be really clear about what we want them to know about us.“ – Steve Jobs.

Filip Novák

Filip Novák

Oblasti marketingu se věnuji více než dvě dekády. Rád pomohu i vám při dosahování vašich cílů prostřednictvím konzultací, mentoringu nebo školení.

Sdílet na Facebook
Sdílet na Linkedin

Podpořte na Hithitu