Zkrácená definice:

Facebook je nejrozšířenější sociální síť na světě, umožňující sdílení obsahu a interakci mezi uživateli.

Úplná definice:

Facebook je globální sociální médium, které umožňuje uživatelům sdílet obsah, komunikovat a navazovat vztahy online. S více než 2 miliardami aktivních uživatelů je Facebook důležitým nástrojem pro marketéry. Umožňuje cílení reklam, sdílení obsahu a interakci se zákazníky, a to vše na jedné platformě. Marketéři mohou využít Facebook pro budování značky, získání zpětné vazby od zákazníků, prodej produktů a mnoho dalšího.

Příklady z reálné situace:

  1. Místní restaurace využívá Facebook pro sdílení novinek, akcí a fotografií jídel, aby přilákala nové zákazníky.
  2. E-shop využívá Facebook pro cílenou reklamu a prodej svých produktů přímo na platformě.

Špatné použití nebo pochopení výrazu:

Pokud marketér ignoruje zpětnou vazbu od zákazníků na Facebooku nebo publikuje nevhodný nebo kontroverzní obsah, může to poškodit reputaci značky.

Otázky k zamyšlení:

  1. Jaký typ obsahu by měl být sdílen na Facebooku, aby zaujal mou cílovou skupinu?
  2. Jak mohu využít Facebook pro zvýšení povědomí o mé značce a zvýšení angažovanosti?
  3. Jak mohu optimalizovat svou Facebookovou reklamu pro dosažení co nejlepších výsledků?

Citát:

„Dělejte to, co máte rádi, a budujte skvělou firmu, která bude mít na svět významný dopad.“ – Mark Zuckerberg

Přeloženo z originálního citátu: „Find that thing you are super passionate about. A lot of founding principles of Facebook are that if people have access to more information and are more connected, it will make the world better; people will have more understanding, more empathy. That’s the guiding principle for me. On hard days, I really just step back, and that’s the thing that keeps me going.“ – Mark Zuckerberg.

Picture of Filip Novák

Filip Novák

Oblasti marketingu se věnuji více než dvě dekády. Rád pomohu i vám prostřednictvím konzultací, mentoringu nebo školení.

Kniha Opakovaný prodej

„Nejlepší firmy prodávají opakovaně, zatímco ostatní jen hledají nové zákazníky.“

Kniha obsahuje:

Objednejte si knihu!