Jednotlivé kroky obchodní strategie nám pomůžou rozvinout prodejní proces, organizovat své obchodní týmy a zvýšit šance na úspěch.

Na trhu se setkává konkurence v různé intenzitě, pokrytí a kvalitě poskytovaných služeb. Každá z našich konkurencí chce uspět a oslovit zákazníky, stejně jako my. Z tohoto důvodu je nutné zaměřit se na obchodní strategii, která na základě údajů z trhu a firemních cílů usnadní komunikaci  a obchod mezi námi a zákazníky.

obchodní strategie
ikonka plánování obchodní

Obchodní plánování

První fáze:

Výnosový plán

Definujeme obchodní plán, jakým způsobem dosáhneme svého cíle v oblasti obratu, při využití analytické metody SMART.

Druhá fáze:

Accounts

Přidělíme své obchodní síly k accountům s nejvyšší hodnotou. Lze využít obchodně-organizační struktury, např. stratifikace, nebo hunter and farmer.

Třetí fáze:

Kupující

Zjistíme, jakým způsobem naši zákazníci provádí nákupní rozhodnutí a které nákupní atributy jsou pro ně rozhodující.

ikonka realizace obchodu

Obchodní realizace

První fáze:

Prospektování

Naplníme prodejní trychtýře dostatečným množstvím obchodních příležitostí (leadů) k dosažení cíleného obratu.

Druhá fáze:

Řízení příležitostí

Nastavíme jeden konzistentní obchodní proces pro získání více zakázek, větších zakázek a častějších zakázek.

Třetí fáze:

Account management

Vytvoříme systém, který bude generovat nové příležitosti napříč existujícími accounty.

Čtvrtá fáze:

Plán pokrytí

Vytvoříme plán pokrytí tržního potenciálu formou přímých a nepřímých obchodních kanálů. Analýza prodejních kanálů z pohledu efektivity nákladů nám v budoucnu ušetří peníze.

Pátá fáze:

Partnerská strategie

Partnerská strategie zajišťuje, že pro naši společnost pracují správní partneři. To nám umožní pokrýt více trhu nákladově efektivním způsobem.

Šestá fáze:

Organizační design a talent strategie

Určení správného počtu pracovních sil tak, abychom dosáhli cílové výnosy pro daný rok. Definujeme konkrétní odpovědnosti, abychom maximalizovali odbyt.

Sedmá fáze:

Územní design

Každý v týmu může dosáhnout kvóty. Alokujeme nejlepší talenty do nejlepších teritorií. Poskytujeme týmu data pro aktivní oslovování accountů.

Osmá fáze:

Návrh kompenzací a nastavení kvót

Systémy odměn pomáhají přilákat a udržet „A“ hráče a řídit požadované prodejní chování a výkon, což naší společnosti umožní větší úspěch.

ikonka podpora obchodu

Obchodní podpora

První fáze:

Operativní prodej

Umožňuje automatizovat nevýdělečné činnosti a poskytnout správná data ve správný čas pro správné rozhodnutí.

Druhá fáze:

Otevření příjmových kanálů

Zvýšíme produktivitu každého člena týmu poskytnutím nástrojů, které zvyšují efektivitu týmu pro Go-to-Market strategii.

Třetí fáze:

Prodejní technologie

Budeme platit pouze za nástroje, které zvyšují příjmy. Integrujeme všechny své systémy pro bezproblémový proces napříč klíčovými funkčními oblastmi.

Znáš základy obchodování?

Máš 5 minut? Udělej si kafe a investuj tento čas do svého vzdělávání. Vybrat si můžeš z množství testů, které jsem připravil speciálně pro tuto příležitost, protože vidím, že se o marketing zajímáš.

Testy jsou z okruhů strategie, cenotvorby, plánování, marketingu, segmentace, cenotvorby atd. A všechny 100% zdarma!

test znalostí
ikonka tečka oddělovač stránky

Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.

Kontaktní údaje

emailzeptejsefilipa@gmail.com
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Napiš mi ještě dnes!