Jednotlivé kroky obchodní strategie nám pomůžou rozvinout prodejní proces, organizovat své obchodní týmy a zvýšit šance na úspěch.
Na trhu se setkává konkurence v různé intenzitě, pokrytí a kvalitě poskytovaných služeb. Každá z našich konkurencí chce uspět a oslovit zákazníky, stejně jako my. Z tohoto důvodu je nutné zaměřit se na obchodní strategii, která na základě údajů z trhu a firemních cílů usnadní komunikaci a obchod mezi námi a zákazníky.
Obchodní plánování
První fáze:
Výnosový plán
Definujeme obchodní plán, jakým způsobem dosáhneme svého cíle v oblasti obratu, při využití analytické metody SMART.
Druhá fáze:
Accounts
Přidělíme své obchodní síly k accountům s nejvyšší hodnotou. Lze využít obchodně-organizační struktury, např. stratifikace, nebo hunter and farmer.
Třetí fáze:
Kupující
Zjistíme, jakým způsobem naši zákazníci provádí nákupní rozhodnutí a které nákupní atributy jsou pro ně rozhodující.
Obchodní realizace
První fáze:
Prospektování
Naplníme prodejní trychtýře dostatečným množstvím obchodních příležitostí (leadů) k dosažení cíleného obratu.
Druhá fáze:
Řízení příležitostí
Nastavíme jeden konzistentní obchodní proces pro získání více zakázek, větších zakázek a častějších zakázek.
Třetí fáze:
Account management
Vytvoříme systém, který bude generovat nové příležitosti napříč existujícími accounty.
Čtvrtá fáze:
Plán pokrytí
Vytvoříme plán pokrytí tržního potenciálu formou přímých a nepřímých obchodních kanálů. Analýza prodejních kanálů z pohledu efektivity nákladů nám v budoucnu ušetří peníze.
Pátá fáze:
Partnerská strategie
Partnerská strategie zajišťuje, že pro naši společnost pracují správní partneři. To nám umožní pokrýt více trhu nákladově efektivním způsobem.
Šestá fáze:
Organizační design a talent strategie
Určení správného počtu pracovních sil tak, abychom dosáhli cílové výnosy pro daný rok. Definujeme konkrétní odpovědnosti, abychom maximalizovali odbyt.
Sedmá fáze:
Územní design
Každý v týmu může dosáhnout kvóty. Alokujeme nejlepší talenty do nejlepších teritorií. Poskytujeme týmu data pro aktivní oslovování accountů.
Osmá fáze:
Návrh kompenzací a nastavení kvót
Systémy odměn pomáhají přilákat a udržet „A“ hráče a řídit požadované prodejní chování a výkon, což naší společnosti umožní větší úspěch.
Obchodní podpora
První fáze:
Operativní prodej
Umožňuje automatizovat nevýdělečné činnosti a poskytnout správná data ve správný čas pro správné rozhodnutí.
Druhá fáze:
Otevření příjmových kanálů
Zvýšíme produktivitu každého člena týmu poskytnutím nástrojů, které zvyšují efektivitu týmu pro Go-to-Market strategii.
Třetí fáze:
Prodejní technologie
Budeme platit pouze za nástroje, které zvyšují příjmy. Integrujeme všechny své systémy pro bezproblémový proces napříč klíčovými funkčními oblastmi.
Objednej si konzultaci, kde tě provedu obchodní strategií
Nebo si vyber z dalších služeb:
- Přidat do košíku
Příprava byznys plánu 1 (99 otázek investorů)
1,000 Kč bez DPH - SlevaPřidat do košíku
Jak uspět na Facebooku (1+2+3)
3,000 Kč2,700 Kč bez DPH - Přidat do košíku
Jak uspět na Facebooku 3 (virální příspěvky)
1,000 Kč bez DPH - Přidat do košíku
Jak uspět na Facebooku 2 (obsah, statistiky, Instagram)
1,000 Kč bez DPH
Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.
Kontaktní údaje
Sleduj mě na sociálních sítích
Napiš mi ještě dnes!