Jednotlivé kroky obchodní strategie nám pomůžou rozvinout prodejní proces, organizovat své obchodní týmy a zvýšit šance na úspěch.
Na trhu se setkává konkurence v různé intenzitě, pokrytí a kvalitě poskytovaných služeb. Každá z našich konkurencí chce uspět a oslovit zákazníky, stejně jako my. Z tohoto důvodu je nutné zaměřit se na obchodní strategii, která na základě údajů z trhu a firemních cílů usnadní komunikaci a obchod mezi námi a zákazníky.
Obchodní plánování
První fáze:
Výnosový plán
Definujeme obchodní plán, jakým způsobem dosáhneme svého cíle v oblasti obratu, při využití analytické metody SMART.
Druhá fáze:
Accounts
Přidělíme své obchodní síly k accountům s nejvyšší hodnotou. Lze využít obchodně-organizační struktury, např. stratifikace, nebo hunter and farmer.
Třetí fáze:
Kupující
Zjistíme, jakým způsobem naši zákazníci provádí nákupní rozhodnutí a které nákupní atributy jsou pro ně rozhodující.
Obchodní realizace
První fáze:
Prospektování
Naplníme prodejní trychtýře dostatečným množstvím obchodních příležitostí (leadů) k dosažení cíleného obratu.
Druhá fáze:
Řízení příležitostí
Nastavíme jeden konzistentní obchodní proces pro získání více zakázek, větších zakázek a častějších zakázek.
Třetí fáze:
Account management
Vytvoříme systém, který bude generovat nové příležitosti napříč existujícími accounty.
Čtvrtá fáze:
Plán pokrytí
Vytvoříme plán pokrytí tržního potenciálu formou přímých a nepřímých obchodních kanálů. Analýza prodejních kanálů z pohledu efektivity nákladů nám v budoucnu ušetří peníze.
Pátá fáze:
Partnerská strategie
Partnerská strategie zajišťuje, že pro naši společnost pracují správní partneři. To nám umožní pokrýt více trhu nákladově efektivním způsobem.
Šestá fáze:
Organizační design a talent strategie
Určení správného počtu pracovních sil tak, abychom dosáhli cílové výnosy pro daný rok. Definujeme konkrétní odpovědnosti, abychom maximalizovali odbyt.
Sedmá fáze:
Územní design
Každý v týmu může dosáhnout kvóty. Alokujeme nejlepší talenty do nejlepších teritorií. Poskytujeme týmu data pro aktivní oslovování accountů.
Osmá fáze:
Návrh kompenzací a nastavení kvót
Systémy odměn pomáhají přilákat a udržet “A” hráče a řídit požadované prodejní chování a výkon, což naší společnosti umožní větší úspěch.
Obchodní podpora
První fáze:
Operativní prodej
Umožňuje automatizovat nevýdělečné činnosti a poskytnout správná data ve správný čas pro správné rozhodnutí.
Druhá fáze:
Otevření příjmových kanálů
Zvýšíme produktivitu každého člena týmu poskytnutím nástrojů leadershipu, které zvyšují efektivitu týmu pro Go-to-Market strategii.
Třetí fáze:
Prodejní technologie
Budeme platit pouze za nástroje, které zvyšují příjmy. Integrujeme všechny své systémy pro bezproblémový proces napříč klíčovými funkčními oblastmi.
Znáš základy obchodování?
Máš 5 minut? Udělej si kafe a investuj tento čas do svého vzdělávání. Vybrat si můžeš z množství testů, které jsem připravil speciálně pro tuto příležitost, protože vidím, že se o marketing zajímáš.
Testy jsou z okruhů strategie, plánování, marketingu, segmentace, cenotvorby atd. Všechny testy lze absolvovat 100% zdarma!
Objednej si konzultaci, kde tě provedu obchodní strategií
Nebo si vyber z dalších služeb:
Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.
Kontaktní údaje
Sleduj mě na sociálních sítích
Napiš mi ještě dnes!