Objevíme atraktivní tržní segmenty, které stojí za to. S pomocí průzkumu trhu, zjistíme výzvy/problémy konkrétních segmentů, které budeme schopni definovat a hodnotit.

Naše produktové portfolio inventarizuje naše produkty, nebo služby, se kterými řešíme dnešní problémy trhu.

Ty produkty, které jsme doposud pro žádný trh neurčily, nebo jsou stále ve fázi vývoje čeká produktová Road mapa.

ikonka
ikonka

První fáze:

Plánování produktu

Ověříme potřeby trhu pro získání konkurenční výhody. Nastavíme jasný účel a zaměření produktů. Připravíme harmonogram spuštění produktového portfolia. Určíme strategie nákupu proti sestavení partnerské strategie, která umožní rychlejší spuštění produktu za správnou cenu.

ikonka vývoj produktu

Druhá fáze:

Vývoj produktu

Po rozhodnutí fáze go/no-go v obchodním plánování je dalším krokem vytvoření produktu. Je nutné vytvořit definice scénářů použití. Jakým způsobem uživatel využije náš produkt k vyřešení svých potřeb. Poslední částí tohoto kroku je pojmenování a zabalení produktu tak, aby byl připraven pro trh.

ikonka spuštění produktu

Třetí fáze:

Spuštění produktu

Plody veškeré práce s produktem jsou realizovány ve fázi uvedení na trh. Náš produkt je sestaven a zabalen a jsme připraveni jej uvést na trh. Je to příprava a spuštění prodeje, který vyžaduje cit pro dodržování firemních zásad. Musíme vytvořit přesvědčivé argumenty, díky nimž trh oslovíme.

ikonka tečka oddělovač stránky

Objednej si konzultaci, kde tě provedu produktovou strategií

ikonka tečka oddělovač stránky

Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.

Kontaktní údaje

emailfilip@zsf.cz
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Napiš mi ještě dnes!

Předprodej webináře: Jak uspět na Facebooku (82% sleva)
0 0 2
Dnů
1 2
Hodin
3 9
Minut
3 2
Sekund