in

SWOT analýza rychlého nasazení

Udělej si SWOTku

SWOT analýza je jedna z nejznámějších analýz v marketingu. Jednotlivá písmena označují části, kterým se během analýzy budete věnovat.


➜ S = Strengths (Silné stránky),
➜ W = Weaknesses (Slabé stránky),
➜ O = Opportunities (Příležitosti),
➜ T = Threats (Hrozby).


SWOT je tedy zkratkou pro vnitřní silné a slabé stránky organizace a příležitosti a hrozby z vnějšího prostředí organizace.


Vzhledem k tomu, že SWOT analýza je velmi univerzální a jednou z nejpoužívanějších analytických technik, je její využití v praxi velmi široké. Primárně byla vymyšlena pro hodnocení celé organizace (pro strategické řízení a rozhodování), ale použít ji lze téměř na cokoliv.

 


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%