Cílem této analýzy je zajištění kompletního přehledu všech klíčových frází, které zákazníci používají ve vyhledávačích, když hledají produkty o kterých se chtějí dozvědět více informací, nebo si je zakoupit. Každý zákazník má své individuální potřeby a proto i pomocí analýzy klíčových slov dokážeme lépe chápat jeho dotazy.

Někdo si chce zjistit co trh nabízí, než se rozhodne a jiný už porovnává poslední 2 možnosti, ke kterým se během porovnávání a zjišťování dopracoval. Proto jsou i klíčové fráze různé a musí se s nimi nakládat obezřetně. Stejně tak i s publikačním plánem, který na základě analýzy klíčových slov a frází vznikne.

Tvá konkurenční výhoda je v informacích. Pokud víš, na co se zákazníci ptají (nejen vyhledávačů), přizpůsobíš svou komunikaci a můžeš být o mílové kroky před konkurencí.

Když víš, jak analýzu klíčových slov použít v praxi (obsah v e-shopu, na webu, v blogu, na sociálních sítích, v reklamních kampaních apod.), stává se vysoce účinným nástrojem pro získávání nových zákazníků.

ikonka

Hlavní analýza klíčových slov a frází

  1. Před analýzou se spojíme a probereme tvůj byznys.
  2. Zjistím okruhy témat a dotazy tvých zákazníků.
  3. Provedu sběr vybraných klíčových slov.
  4. Vypracuji analýzu klíčových frází, kterou ti zpřístupním (buď zaslání Excel souboru, nebo zpřístupnění Google Sheets). Analýza u menších projektů má jednotky tisíc klíčových slov, u větších i desítky až stovky tisíc.
  5. V soukromém streamu vysvětlím, jak analýzu prakticky využít k tvorbě publikačního plánu pro SEO.

Z důvodu proměnlivého rozsahu práce je kalkulace individuální.

Analýza klíčových kategorií

  • Na základě analýzy klíčových slov provádím seskupování klíčových slov po hlavní kategorie a sub-kategorie.
  • Tímto se zjednoduší celý proces priorizace klíčových slov a budoucího obsahu.

Bonusová analýza hashtagů

  1. Jako bonus obdržíš k analýze klíčových slov i analýzu nejzajímavějších hashtagů, které souvisí s tvým byznysem.
  2. Ukážu ti trik, který ti při použití hashtagů ušetří spoustu hodin práce.

Získání pozic ve vyhledávačích

  • Po správné aplikaci článků, linkbuildingu a obsahové strategie, za využití analýzy klíčových slov, se můžeš ve vyhledávačích kvalifikovat jako jeden z nejlepších výsledků na daný dotaz.
  • Objeví tě noví návštěvníci, ze kterých se s největší pravděpodobností mohou stát zákazníci.
  • Dozví se o tvé značce a část z nich se bude na tvůj web, nebo e-shop vracet opakovaně. Je jen na tobě, zda jim k tomu dáš důvod.

Manuální klasifikace vhodných výrazů pro obsahovou strategii

Tisíce klíčových slov je sice hezké pro analytiky, ale nepoužitelné pro praktické použití. Konečný obsah, bude stejně psát člověk. Z tohoto důvodu je nutné rozhodnout, čím začít a určit priority. Nejlépe začít tím nejúčinnějším.

V rámci analýzy klíčových slov obdržíte rozsáhlou tabulku, ale i návrh pro obsah, kterým začít.

Sezonalita klíčových slov

Některá klíčová slova mají své období, ve kterém se vyhledávají. Tyto statistiky je nutné korelovat s meziročním vývojem, protože se může jednat o krátkodobý trend. V případě, že zaznamenán v analýze tento typ klíčových slov, poukážu na něj.

Rozšíření analýzy o Mystery Shopping

Jako jeden z mála v ČR provádím analýzu klíčových slov i prostřednictvím Mystery Shoppingu a dotazováním na pobočkách konkurence. I na těchto místech lze získat informace, které mají cenu zlata. Zjistím například, na co se často zákazníci ptají, co hledají a jak jsou spokojeni s úrovní služeb. Pomocí této techniky lze odkrýt skryté příležitosti na trhu.

Kontaktuj mě, stanovíme cíle a na rozsahu prací se dohodneme.

ikonka tečka oddělovač stránky
ikonka tečka oddělovač stránky

Pro začátek mi napiš stručné představení sebe a svého projektu na e-mail

Kontaktní údaje

emailfilip@zsf.cz
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Objednávka konzultace