Cílem této analýzy je zajištění kompletního přehledu všech klíčových frází, které zákazníci používají ve vyhledávačích, když hledají produkty o kterých se chtějí dozvědět více informací, nebo si je zakoupit. Každý zákazník má své individuální potřeby a proto i pomocí analýzy klíčových slov dokážeme lépe chápat jeho dotazy.
Někdo si chce zjistit co trh nabízí, než se rozhodne a jiný už porovnává poslední 2 možnosti, ke kterým se během porovnávání a zjišťování dopracoval. Proto jsou i klíčové fráze různé a musí se s nimi nakládat obezřetně. Stejně tak i s publikačním plánem, který na základě analýzy klíčových slov a frází vznikne.
Tvá konkurenční výhoda je v informacích. Pokud víš, na co se zákazníci ptají (nejen vyhledávačů), přizpůsobíš svou komunikaci a můžeš být o mílové kroky před konkurencí.
Když víš, jak analýzu klíčových slov použít v praxi (obsah v e-shopu, na webu, v blogu, na sociálních sítích, v reklamních kampaních apod.), stává se vysoce účinným nástrojem pro získávání nových zákazníků.

Hlavní analýza klíčových slov a frází
- Před analýzou se spojíme a probereme tvůj byznys.
- Zjistím okruhy témat a dotazy tvých zákazníků.
- Provedu sběr vybraných klíčových slov.
- Vypracuji analýzu klíčových frází, kterou ti zpřístupním (buď zaslání Excel souboru, nebo zpřístupnění Google Sheets). Analýza u menších projektů má jednotky tisíc klíčových slov, u větších i desítky až stovky tisíc.
- V soukromém streamu vysvětlím, jak analýzu prakticky využít k tvorbě publikačního plánu pro SEO.
Z důvodu proměnlivého rozsahu práce je kalkulace individuální.
Analýza klíčových kategorií
- Na základě analýzy klíčových slov provádím seskupování klíčových slov po hlavní kategorie a sub-kategorie.
- Tímto se zjednoduší celý proces priorizace klíčových slov a budoucího obsahu.


Bonusová analýza hashtagů
- Jako bonus obdržíš k analýze klíčových slov i analýzu nejzajímavějších hashtagů, které souvisí s tvým byznysem.
- Ukážu ti trik, který ti při použití hashtagů ušetří spoustu hodin práce.
Získání pozic ve vyhledávačích
- Po správné aplikaci článků, linkbuildingu a obsahové strategie, za využití analýzy klíčových slov, se můžeš ve vyhledávačích kvalifikovat jako jeden z nejlepších výsledků na daný dotaz.
- Objeví tě noví návštěvníci, ze kterých se s největší pravděpodobností mohou stát zákazníci.
- Dozví se o tvé značce a část z nich se bude na tvůj web, nebo e-shop vracet opakovaně. Je jen na tobě, zda jim k tomu dáš důvod.


Manuální klasifikace vhodných výrazů pro obsahovou strategii
Tisíce klíčových slov je sice hezké pro analytiky, ale nepoužitelné pro praktické použití. Konečný obsah, bude stejně psát člověk. Z tohoto důvodu je nutné rozhodnout, čím začít a určit priority. Nejlépe začít tím nejúčinnějším.
V rámci analýzy klíčových slov obdržíte rozsáhlou tabulku, ale i návrh pro obsah, kterým začít.
Sezonalita klíčových slov
Některá klíčová slova mají své období, ve kterém se vyhledávají. Tyto statistiky je nutné korelovat s meziročním vývojem, protože se může jednat o krátkodobý trend. V případě, že zaznamenán v analýze tento typ klíčových slov, poukážu na něj.
Rozšíření analýzy o Mystery Shopping
Jako jeden z mála v ČR provádím analýzu klíčových slov i prostřednictvím Mystery Shoppingu a dotazováním na pobočkách konkurence. I na těchto místech lze získat informace, které mají cenu zlata. Zjistím například, na co se často zákazníci ptají, co hledají a jak jsou spokojeni s úrovní služeb. Pomocí této techniky lze odkrýt skryté příležitosti na trhu.
Kontaktuj mě, stanovíme cíle a na rozsahu prací se dohodneme.
Získej individuální kalkulaci pro analýzu klíčových slov
Nebo si vyber z dalších služeb:
Pro začátek mi napiš stručné představení sebe a svého projektu na e-mail
Kontaktní údaje
Sleduj mě na sociálních sítích
Objednávka konzultace