Marketingový plán představuje soubor konkrétních opatření nutných pro úspěšnou realizaci marketingové strategie.
Nejprve zjistíme kde se nacházíme, kam se chceme dostat (cíl a vize) a pak vytyčíme plán s online i offline nástroji, které využijeme k dosažení cíle.
Marketingové plánování
První fáze:
B2C/B2B branding
Na začátku vyladíme prvky značky, které ji vystihují v souladu s cílem, který má dlouhodobě plnit. Nastavíme design přístupu, který je inovativní a charakteristický.
Druhá fáze:
Analýza obsahu
Vybereme a naplánujeme obsah pro online/offline kanály, po kterých potenciální zákazníci pátrají. Provedeme analýzu klíčových frází a konkurence.
Třetí fáze:
Plánování obsahu
Vytvoříme obsah, který je relevantní k naší činnosti a po kterém pátrá většina potenciálních zákazníků. Umístíme na správné místo ve správný čas.
Čtvrtá fáze:
Plánování kampaní
Zajistíme pozornost zákazníků a leadů prostřednictvím dobře naplánovaných kampaní, které respektují sezonu a nákupní chování.
Pátá fáze:
Rozpočet
Alokujeme marketingový rozpočet na accounty s největším příjmovým potenciálem a nejvyšším sklonem k utrácení.
Realizace marketingu
První fáze:
Account Based Marketing
Account Based Marketing je komplexní, ucelená strategie, jejíž cílem je získání předem vytipovaných, klíčových zákazníků. Využijeme ji k dosažení efektivnějších cest k potenciálním zákazníkům.
Druhá fáze:
Lead Generation
Získáme leady neboli kontakty na potenciální klienty, kteří projeví skutečný a prokazatelný zájem pořídit si určitý produkt nebo službu.
Třetí fáze:
Zákaznický a retenční marketing
Naplánujeme růst výnosů u stávajících zákazníků. Jak toho prodat víc těm, kteří si již u nás něco koupili.
Čtvrtá fáze:
Partnerský marketing
Aby byla naše společnost efektivní, musí soustředit pozornost na partnery, kteří neustále dosahují nadměrných výsledků.
Pátá fáze:
Využití advokátů značky
Iniciujeme a využijeme pozitivní zpětnou vazbu od současných zákazníků, abychom propagovali příběhy o úspěchu svým potenciálním zákazníkům. Správnou aplikací se v příbězích uvidí a budou více nakloněni k nákupu.
Marketingová podpora
První fáze:
Marketingové role
K provedení nejlepší marketingové strategie je třeba vynikajících, vysoce specializovaných marketingových talentů. Vytvoříme systém kritérií pro získání těch nejvhodnějších lidí do týmu.
Druhá fáze:
Produktový marketing
Skvělý produktový marketing převádí vlastnosti a funkce do přidaných hodnot a konkurenčních výhod, které rezonují s kupujícími.
Třetí fáze:
Marketing v terénu
Každá oblast je jiná a marketingová komunikace musí být upravena tak, aby vyhovovala potřebám různých typů zákazníků.
Čtvrtá fáze:
Marketingová data
Data mohou odhalit silné a slabé stránky každé části podnikání. Díky analýze umožňují přesná data učinit správná strategická rozhodnutí.
Pátá fáze:
Marketing a technologie
Inovace a nákup nového softwaru jsou investice, které mají vést ke zrychlení rutinních procesů a k rozhodnutím založeným na údajích.
Znáš základy marketingu?
Máš 5 minut? Udělej si kafe a investuj tento čas do svého vzdělávání. Vybrat si můžeš z množství testů, které jsem připravil speciálně pro tuto příležitost, protože vidím, že se o marketing zajímáš.
Testy jsou z okruhů strategie, plánování, marketingu, segmentace, cenotvorby atd. Všechny testy lze absolvovat 100% zdarma!
Objednej si konzultaci, kde tě provedu marketingovou strategií
Nebo si vyber z dalších služeb:
Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.
Kontaktní údaje
Sleduj mě na sociálních sítích
Napiš mi ještě dnes!