Marketingový plán představuje soubor konkrétních opatření nutných pro úspěšnou realizaci marketingové strategie.

Nejprve zjistíme kde se nacházíme, kam se chceme dostat (cíl a vize) a pak vytyčíme plán s online i offline nástroji, které využijeme k dosažení cíle.

marketingová strategie
ikonka plánování marketingu

Marketingové plánování

První fáze:

B2C/B2B branding

Na začátku vyladíme prvky značky, které ji vystihují v souladu s cílem, který má dlouhodobě plnit. Nastavíme design přístupu, který je inovativní a charakteristický.

Druhá fáze:

Analýza obsahu

Vybereme a naplánujeme obsah pro online/offline kanály, po kterých potenciální zákazníci pátrají. Provedeme analýzu klíčových frází a konkurence.

Třetí fáze:

Plánování obsahu

Vytvoříme obsah, který je relevantní k naší činnosti a po kterém pátrá většina potenciálních zákazníků. Umístíme na správné místo ve správný čas.

Čtvrtá fáze:

Plánování kampaní

Zajistíme pozornost zákazníků a leadů prostřednictvím dobře naplánovaných kampaní, které respektují sezonu a nákupní chování.

Pátá fáze:

Rozpočet

Alokujeme marketingový rozpočet na accounty s největším příjmovým potenciálem a nejvyšším sklonem k utrácení.

ikonka realizace marketingu

Realizace marketingu

První fáze:

Account Based Marketing

Account Based Marketing je komplexní, ucelená strategie, jejíž cílem je získání předem vytipovaných, klíčových zákazníků. Využijeme ji k dosažení efektivnějších cest k potenciálním zákazníkům.

Druhá fáze:

Lead Generation

Získáme leady neboli kontakty na potenciální klienty, kteří projeví skutečný a prokazatelný zájem pořídit si určitý produkt nebo službu.

Třetí fáze:

Zákaznický a retenční marketing

Naplánujeme růst výnosů u stávajících zákazníků. Jak toho prodat víc těm, kteří si již u nás něco koupili.

Čtvrtá fáze:

Partnerský marketing

Aby byla naše společnost efektivní, musí soustředit pozornost na partnery, kteří neustále dosahují nadměrných výsledků.

Pátá fáze:

Využití advokátů značky

Iniciujeme a využijeme pozitivní zpětnou vazbu od současných zákazníků, abychom propagovali příběhy o úspěchu svým potenciálním zákazníkům. Správnou aplikací se v příbězích uvidí a budou více nakloněni k nákupu.

ikonka podpory marketingu

Marketingová podpora

První fáze:

Marketingové role

K provedení nejlepší marketingové strategie je třeba vynikajících, vysoce specializovaných marketingových talentů. Vytvoříme systém kritérií pro získání těch nejvhodnějších lidí do týmu.

Druhá fáze:

Produktový marketing

Skvělý produktový marketing převádí vlastnosti a funkce do přidaných hodnot a konkurenčních výhod, které rezonují s kupujícími.

Třetí fáze:

Marketing v terénu

Každá oblast je jiná a marketingová komunikace musí být upravena tak, aby vyhovovala potřebám různých typů zákazníků.

Čtvrtá fáze:

Marketingová data

Data mohou odhalit silné a slabé stránky každé části podnikání. Díky analýze umožňují přesná data učinit správná strategická rozhodnutí.

Pátá fáze:

Marketing a technologie

Inovace a nákup nového softwaru jsou investice, které mají vést ke zrychlení rutinních procesů a k rozhodnutím založeným na údajích.

ikonka tečka oddělovač stránky
ikonka tečka oddělovač stránky

Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.

Kontaktní údaje

emailzeptejsefilipa@gmail.com
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Napiš mi ještě dnes!